جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MX897 Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MX897 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

    سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Canon PIXMA MX897 یک پرینتر چند منظوره (مولتی فانکشن) از شرکت Canon است که برای انجام وظایف چاپ، اسکن، کپی و فکس به کار می‌رود. این پرینتر از فناوری جوهرافشان (Inkjet) استفاده می‌کند و برای کاربران خانگی و کاربران کوچک و متوسط تجاری مناسب است.

درایور (Driver) یک نرم‌افزار است که برای اجرای صحیح پرینتر با سیستم عامل کامپیوتر شما نیاز است. به عبارت دیگر، این نرم‌افزار ترجمه‌کننده بین سیستم عامل و پرینتر است که اطلاعاتی که می‌خواهید چاپ کنید، به زبانی که پرینتر می‌فهمد، ترجمه می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید از پرینتر Canon PIXMA MX897 استفاده کنید، باید درایور مربوطه را روی سیستم عامل خود (مثلاً ویندوز یا مک) نصب کنید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا از تمام ویژگی‌های پرینتر بهره‌بری کنید و به راحتی اسناد و تصاویر را چاپ، اسکن، کپی یا فکس کنید.