جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon imageRUNNER ADVANCE C350P Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon imageRUNNER ADVANCE C350P Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

کانن (Canon) imageRUNNER ADVANCE C350P یک پرینتر حرفه‌ای است که به وسیله‌ی شرکت کانن تولید شده است. این پرینتر یکی از دستگاه‌های متعلق به خانواده‌ی imageRUNNER ADVANCE شرکت کانن می‌باشد که به‌عنوان یک مجموعه از دستگاه‌های چندکاره و پرینترهای مورد استفاده در محیط‌های کاری حرفه‌ای و سازمانی معرفی شده است.

در مورد "Canon imageRUNNER ADVANCE C350P Driver"، این نرم‌افزار یک درایور (Driver) است که برای این پرینتر ارائه شده است. درایورها نرم‌افزارهایی هستند که به سیستم‌عامل کامپیوتر اجازه می‌دهند تا با دستگاه‌های جانبی مثل پرینترها، اسکنرها و دستگاه‌های مشابه ارتباط برقرار کنند و دستورات چاپ و اسکن را به دستگاه ارسال کنند.

درایور Canon imageRUNNER ADVANCE C350P مسئول ایجاد ارتباط بین کامپیوتر و پرینتر است و از اطلاعات فنی دستگاه برای اجرای وظایف چاپ و اسکن بهره می‌برد. به‌عبارت دیگر، اگر شما از این پرینتر استفاده می‌کنید، برای چاپ و اسکن به درایور مخصوص آن نیاز دارید تا کامپیوتر شما بتواند با این پرینتر ارتباط برقرار کند و وظایف چاپ را انجام دهد.