جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MG7570 Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MG7570 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .


Canon PIXMA MG7570
یک پرینتر چند منظوره جوهر افشان (Inkjet) است که توسط شرکت Canon تولید شده است. این دستگاه توانایی چاپ اسناد، عکس‌ها و مدارک را دارا می‌باشد و برای استفاده در منزل یا محیط‌های کوچک تجاری مناسب است. در مورد Canon PIXMA MG7570، "Driver" به نرم‌افزاری اشاره دارد که نیاز به نصب بر روی سیستم کامپیوتر شما دارد تا این پرینتر بتواند با کامپیوتر شما ارتباط برقرار کند و عملکرد بهینه را ارائه دهد.

این نرم‌افزار در واقع درایور یا درایورهای پرینتر است که توسط Canon برای سازگاری دقیق با مدل PIXMA MG7570 توسعه داده شده است. این درایورها به سیستم عامل شما (مانند ویندوز یا مک) امکان ارتباط با پرینتر را می‌دهند و ترجمه دستورات چاپ از نرم‌افزارهای کاربردی به فرمتی که پرینتر می‌فهمد انجام می‌دهند. بدون نصب این درایورها، امکان چاپ از طریق PIXMA MG7570 از دست می‌رود.