جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon imageRUNNER 1750i Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon imageRUNNER 1750i Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

کانن imageRUNNER 1750i یک دستگاه چاپ و کپی چندکاره سیاه و سفید از شرکت کانن (Canon) است که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا نیازهای چاپ، کپی، و اسکن خود را به خوبی مدیریت کنند. این دستگاه از نرم‌افزارهای و درایورهای مختلفی برای اتصال به سیستم‌های کامپیوتری و اجازه چاپ و اسکن از رایانه‌ها و دیگر دستگاه‌های مشابه بهره می‌برد.

Canon imageRUNNER 1750i Driver یک نرم‌افزار است که نصب می‌شود تا ارتباط بین دستگاه چاپ Canon imageRUNNER 1750i و سیستم‌عامل کامپیوتر شما برقرار کند. این درایور نقش مهمی در اجازه دادن به شما برای چاپ سند‌ها و اسناد از رایانه‌تان به وسیله دستگاه چاپ دارد. همچنین، این درایور مسئولیت ترجمه دستورات چاپ از نرم‌افزار کاربری به زبانی که دستگاه چاپ می‌فهمد (زبان پرینتر یا زبان پیشرفته پرینتر) را دارد.