جزئیات محصول

دانلود درایور  پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MG2960 Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MG2960 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Canon PIXMA MG2960 یک پرینتر چند منظوره (چاپ، اسکن، و کپی) از کمپانی Canon است. در اینجا، می‌توانم توضیحی کوتاه در مورد درایور (Driver) این پرینتر ارائه دهم.

درایور یا نرم‌افزار درایور، نرم‌افزاری است که ارتباط بین سیستم عامل کامپیوتر شما و سخت‌افزار یا دستگاه پرینتر را فراهم می‌کند. در مورد پرینتر Canon PIXMA MG2960 نیز وجود دارد. این درایور وظیفه تطبیق سیستم عامل کامپیوتر شما با ویژگی‌ها و عملکرد دقیق این پرینتر را دارد.

هنگامی که شما این پرینتر را به کامپیوتر خود متصل می‌کنید، نیاز دارید تا درایور مخصوص این پرینتر را نصب کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد تا از تمامی قابلیت‌های پرینتر بهره‌برداری کنید، از جمله چاپ اسناد، عکس‌ها، اسکن کردن اسناد، و کپی کردن.

شما می‌توانید این درایور را از وب‌سایت رسمی Canon دریافت کنید. در صورتی که سیستم عامل شما به روز باشد و درایور نصب شده باشد، پرینتر شما به درستی کار خواهد کرد و به شما امکان چاپ و اسکن اسناد را می‌دهد.