جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon imageCLASS D1170 Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon imageCLASS D1170 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

کانن imageCLASS D1170 یک دستگاه چاپ چندکاره سیاه و سفید است که توسط کمپانی کانن (Canon) تولید شده است. برنامه‌ریزی و کارکرد این دستگاه به کمک یک نرم‌افزار به نام "درایور Canon imageCLASS D1170" انجام می‌شود. درایورها نرم‌افزارهایی هستند که به دستگاه‌های سخت‌افزاری کمک می‌کنند تا با سیستم عامل کامپیوتر یا دستگاه متصل شوند و دستگاه‌ها بتوانند به درستی کار کنند.

درایور Canon imageCLASS D1170 وظیفه ایفا کردن نقش واسطه‌ای بین دستگاه چاپ و سیستم عامل کامپیوتر را دارد. این درایور نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل مانند ویندوز و مک را پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات چاپ را انتخاب کنند، از ویژگی‌های ویژه دستگاه بهره‌برند و از آن به عنوان یک دستگاه چاپ استفاده کنند.

برای استفاده از دستگاه Canon imageCLASS D1170، شما نیاز دارید که نرم‌افزار درایور مربوطه را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید تا بتوانید با دستگاه ارتباط برقرار کنید و از ویژگی‌های آن بهره‌برداری کنید. این درایور معمولاً از وب‌سایت رسمی کانن قابل دسترسی و دانلود است.