جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MP990 Driver

دانلود درایور پرینتر کانن مدل Canon PIXMA MP990 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند کانن کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر کانن می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Canon PIXMA MP990 یک پرینتر چندکاره است که توسط شرکت کنن در بازار عرضه شده است. این دستگاه از تکنولوژی جوهرافشان بهره می‌برد و قابلیت چاپ، اسکن، و کپی را در یک دستگاه ترکیب می‌کند. از ویژگی‌های این پرینتر می‌توان به کیفیت چاپ بالا، اتصال به شبکه بی‌سیم، قابلیت چاپ دورویی، و نرم‌افزارهای متنوعی که از جمله درایورها هستند، اشاره کرد.

درایورها (یا همان درایور نرم‌افزاری) نرم‌افزارهایی هستند که برای ارتباط میان سیستم عامل کامپیوتر شما و دستگاه پرینتر استفاده می‌شوند. درایورها نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح دستگاه دارند. بنابراین، در صورتی که شما از یک دستگاه پرینتر مانند Canon PIXMA MP990 استفاده می‌کنید، نیاز دارید تا درایورهای مخصوص به این دستگاه را روی سیستم عامل خود نصب کنید. این درایورها اطمینان حاصل می‌کنند که دستگاه و سیستم عامل به درستی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و امکانات و ویژگی‌های دستگاه به صورت کامل قابل استفاده باشند.

در نتیجه، اگر قصد دارید از پرینتر Canon PIXMA MP990 استفاده کنید، باید درایورهای مربوط به این دستگاه را از وب‌سایت رسمی کنن یا منابع معتبر دیگر دانلود و نصب کنید تا بتوانید به بهترین نحو از این دستگاه بهره‌برداری کنید.