جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر برادر مدل Brother HL-L2390DW Driver

دانلود درایور پرینتر برادر مدل Brother HL-L2390DW Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند برادر کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برایدانلود درایور پرینتربرادر می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

برادر (Brother) HL-L2390DW یک پرینتر لیزری چندکاره (چاپ، اسکن و کپی) است که نیاز به نصب درایور (Driver) دارد تا بتوانید از آن در ویندوز یا مک استفاده کنید. نصب درایور یک نرم‌افزار است که ارتباط بین سیستم عامل شما و دستگاه پرینتر را فراهم می‌کند. این درایورها نسخه‌های خاصی از نرم‌افزار هستند که توسط سازنده دستگاه فراهم می‌شوند.

نصب درایور Brother HL-L2390DW به کاربر اجازه می‌دهد که از قابلیت‌های کامل دستگاه استفاده کند، از جمله چاپ اسناد، اسکن کردن و کپی کردن. این درایورها عموماً از وبسایت رسمی برادر (Brother) قابل دانلود هستند. معمولاً شما می‌توانید نسخه‌های جدیدتر درایورها را از وبسایت رسمی Brother دانلود کرده و بر روی سیستم خود نصب کنید تا دستگاه پرینتر شما به درستی با سیستم عاملتان هماهنگ شود.