جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر برادر مدل Brother DCP-167C Driver

دانلود درایور پرینتر برادر مدل Brother DCP-167C Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند برادر کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برایدانلود درایور پرینتربرادر می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

Brother DCP-167C Driver یک نرم‌افزار است که به دستگاه چاپ گرد Brother DCP-167C ارتباط برقرار می‌کند و امکان اجرای وظایف چاپ و اسکن را از طریق کامپیوتر یا دستگاه دیگری که از آن پشتیبانی می‌کند، فراهم می‌کند. این درایور یا نرم‌افزار دستگاه را با سیستم عامل کامپیوتر شما هماهنگ می‌کند تا اطلاعات ارسالی برای چاپ یا اسکن به درستی انجام شود.

همچنین، درایورها می‌توانند به تنظیمات و قابلیت‌های اضافی دستگاه دسترسی داشته باشند و از ویژگی‌هایی مانند کیفیت چاپ، اندازه صفحه، وضوح اسکن، تنظیمات اتصال و... پشتیبانی کنند.بروزرسانی نرم‌افزارهای دستگاه یکی از موارد مهمی است که می‌تواند عملکرد بهتر دستگاه چاپ را فراهم کند.

اگرچه اکثر دستگاه‌های چاپ این درایورها را به همراه دستگاه ارائه می‌دهند، اما برای به‌روزرسانی و نصب درایورها معمولاً به وب‌سایت تولید کننده دستگاه مراجعه می‌شود.