جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی ماشین با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی ماشین با جاوا اسکریپت

قیمت: 50,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

 

توضیح بازی :

پروژه: بازی مسابقه اتومبیل در جاوااسکریپت با کد منبع

 

بازی مسابقه اتومبیل با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت نوشته شده است. در مورد گیم‌پلی، هدف اصلی این بازی داشتن یک مسابقه بی‌پایان بدون شکست است. در طول بازی محدوده زمانی وجود ندارد، تنها کاری که باید انجام دهید، اجتناب از برخوردهای اتومبیل با اشیاء آبی (اتومبیل‌های دیگر) است. از تصاویر مختلف برای ایجاد یک محیط بازی ساده استفاده شده است.

 

درباره پروژه

در این بازی مسابقه اتومبیل، بازیکن باید اتومبیل را بدون برخورد با دیگر اتومبیل‌ها مسابقه دهد. بازیکن باید از اشیاء مربعی رنگ آبی اجتناب کند. هدف اصلی این بازی امتیازات بالا را به اندازه ممکن کسب کرد. در مورد کنترل‌های کامپیوتری این بازی، همه چیز ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، استفاده از کلیدهای پیکان خود برای حرکت است. این یک بازی ساده با استفاده از جاوااسکریپت است. تمام عملکردهای بازی از جاوااسکریپت استفاده شده است در حالی‌که HTML و CSS برای چیدمان استفاده می‌شوند.

 

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این پروژه، توصیه می‌شود از مرورگرهای مدرن مانند گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس استفاده کنید. این بازی همچنین به طور کامل بر روی اکسپلورر / مایکروسافت اج پشتیبانی می‌شود. برای اجرای این پروژه، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید.