جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی اجرای بی پایان با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی اجرای بی پایان با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

پروژه: بازی اجرای بی‌پایان با استفاده از HTML5 و JavaScript همراه با کد منبع

 

درباره پروژه

بازی اجرای بی‌پایان با استفاده از HTML5، CSS و JavaScript توسعه یافته است. در مورد گیم‌پلی، این یک بازی ساده اجرای بی‌پایان است که مشابه بازی Canabalt است. هدف اصلی این بازی اجرایی این است که تا جای ممکن دویده و امتیاز بیشتری کسب کنید. در گیم‌پلی، چندین مانع مانند تاج‌ها، آب، شکاف‌ها وجود دارد که بازیکن باید از آن‌ها پرش کند و از آن‌ها عبور کند. تاج‌های کوچکی در گیم‌پلی وجود دارند که ممکن است کمی دشوار به نظر بیایند و بازیکن باید با استفاده از کلید فاصله از آن‌ها دور بزند.

 

تمامی عملکردهای بازی از زبان جاوااسکریپت تنظیم شده‌اند در حالی که HTML5 و CSS برای طراحی‌ها تنظیم شده‌اند. برای توسعه این بازی ساده پلتفرم، از تصاویر مختلف استفاده شده است. برای اجرای این پروژه، توصیه می‌شود از مرورگرهای مدرن مانند گوگل کروم، Mozilla Firefox استفاده کنید. این بازی ممکن است در مرورگر اکسپلورر/مایکروسافت اجرا نشود. پروژه بازی اجرای بی‌پایان با استفاده از HTML5 و JavaScript به همراه کد منبع به صورت رایگان قابل دانلود است و تنها برای مقاصد آموزشی استفاده گردد. برای مشاهده دموی پروژه، به اسلایدر تصاویر زیر مراجعه کنید.