جزئیات محصول

دانلود فایل لایه باز شیت بندی معماری مسافرخانه با فتوشاپ

دانلود فایل لایه باز شیت بندی معماری مسافرخانه با فتوشاپ

قیمت: 85,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در نظر داشته باشید که فایل های شیت بندی میتواند در موضوعات مختلف نیز مورد استفاده قرارگیرد و موضوع نام برده شده فقط یک مثال است . فایل ها کاملا لایه باز می باشد و با فتوشاپ طراحی شده است  در ضمن می توانید در بخش پروژه شیت بندی معماری سایت پرپروژه نمونه های دیگر فایل های لایه باز شیت بندی را مشاهده کنید .در صورت نیاز به پشتیبانی با شماره 09050394455 تماس حاصل فرمایید

شیت‌بندی معماری یک فرایند مهم در طراحی معماری ساختمان‌هاست که به منظور سازماندهی و ترتیب‌بندی اجزای مختلف ساختمان و فضاهای مختلف آن صورت می‌گیرد. در موضوع مسافرخانه، شیت‌بندی معماری می‌تواند به صورت زیر باشد:

 

۱. نیازمندی‌های کلی:

   - این بخش شامل تعیین نیازهای اساسی مسافران می‌شود. این نیازها ممکن است شامل تعداد اتاق‌ها، امکانات رفاهی، رستوران یا کافه، پارکینگ، مکان‌های استراحت و... باشد.

 

۲. طراحی فضاها:

   - در این قسمت، فضاهای مختلف مسافرخانه از جمله لابی، اتاق‌ها، رستوران، اتاق‌های اجتماعات، سالن‌های ورزشی، استخر و... طراحی و شیت‌بندی می‌شوند. این شیت‌بندی بهینه فضاها را برای راحتی و خدمات بهتر به مسافران فراهم می‌کند.

 

۳. فضاهای مشترک:

   - این بخش شامل فضاهایی است که برای استفاده مشترک مسافران در نظر گرفته می‌شود مانند پذیرش، لابی، رستوران، کافه، سالن اجتماعات و... شیت‌بندی در اینجا نقش مهمی در ایجاد فضاهایی با ظرفیت و کیفیت مناسب دارد.

 

۴. نیازمندی‌های فنی:

   - این بخش شامل نیازمندی‌های فنی مسافرخانه مانند سیستم‌های تهویه، سیستم‌های امنیتی، سیستم‌های آتش‌نشانی، سیستم‌های الکتریکی و... است. شیت‌بندی معماری در اینجا به منظور ارائه یک ساختار فنی منطبق با نیازمندی‌های مدرن و ایمن برای مسافران انجام می‌شود.

 

۵. برنامه‌ریزی فضا:

   - در این مرحله، برنامه‌ریزی دقیق فضاهای مختلف از جمله اتاق‌ها، لابی، رستوران، پارکینگ و... صورت می‌گیرد تا فضاهای مختلف با بهترین بهره‌وری ممکن طراحی شوند و مسافران بهترین تجربه را داشته باشند.

 

با انجام شیت‌بندی معماری در موضوع مسافرخانه، امکان ایجاد یک ساختمان منظم، عملی و با کیفیت بالا به منظور رضایت مسافران و ارائه خدمات بهتر فراهم می‌شود.