جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی جامپینگ با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی جامپینگ با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

     کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی جامپینگ دد در جاوااسکریپت به همراه کد منبع (بازی پلتفرمر)


درباره پروژه

پروژه بازی جامپینگ دد با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت توسعه یافته است. در مورد گیم‌پلی، این یک بازی ساده پلتفرمر مانند بازی ماریو با کنترل‌ها و هدف‌های مشابه است. کاربر باید سکه‌ها را جمع آوری کرده و از روی دشمنان بپرد تا امتیاز بگیرد.


در این بازی پلتفرمر، بازیکن محدودیت زمانی حدود 25-30 ثانیه دارد. سطح دشواری با پایان دادن به هر سطح بیشتر و بیشتر افزایش می‌یابد. بازیکن باید سکه‌ها را جمع آوری کرده و از روی دد مرده‌ها بپرد. گیم‌پلی تقریباً شبیه به بازی ماریو است، او/او می‌تواند به چپ و راست حرکت کند، بپرد یا خم شود. درباره کنترل‌های کامپیوتری این بازی، همه چیز ساده است. شما فقط باید از کلید‌های پیکان چپ و راست برای حرکت، کلید پیکان بالا برای پریدن و کلید پیکان پایین برای خم شدن استفاده کنید. این یک بازی پلتفرمر ساده استفاده از عنصر canvas HTML و جاوااسکریپت است. تمام عملکردهای بازی از جاوااسکریپت استفاده می‌کنند در حالی که HTML و CSS برای طراحی‌ها استفاده شده‌اند.


 

برای اجرای این پروژه، ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس استفاده کنید. این بازی همچنین در اکسپلورر/مایکروسافت اج اج یا مرورگر Edge پشتیبانی می‌شود. بازی جامپینگ دد در جاوااسکریپت با کد منبع به صورت رایگان قابل دانلود است، تنها برای اهداف آموزشی استفاده شود. برای مشاهده دموی پروژه، به ویدیو زیر مراجعه کنید.