جزئیات محصول

دانلود قالب پاورپوینت سینماو یا تهیه فیلم

دانلود قالب پاورپوینت سینماو یا تهیه فیلم

قیمت: 40,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربران گرامی در نظر داشته باشید که کیه محتوای  قالب پاورپوینت طراحی شده  قابل تغییر است و محتویان داخل آن به صورت دمو قرار داده شده است و شما می توانید به محتویات دلخواه خود تغییر دهید . اگر میخواهید با این قالب یک فایل پاورپوینت اختصاصی درست کنید میتوانید انجام این کار را به ما بسپارید در ضمن می توانید از بخش دانلود قالب پاورپوینت طرح های دیگری را نیز انتخاب کنید

تصاویر قالب :



















سند اجمالی پاورپوینت
 
این اسلاید پاورپوینت یک راه خلاقانه برای ارائه داستان فیلم شماست، بی‌نهایت می‌تواند یک فیلم عاشقانه با پایان خوش‌بین یا یک هیجان‌انگیز با دورانداز متفاوت باشد. باعث علاقه‌مندی مردم به دیدن فیلم شما می‌شود و عناصر کلیدی داستان، موضوعات، یا پیام را به یک شیوه بصری سریع و قابل یادآوری ارتباط می‌دهد.
 
اسلاید نمایه بازیگر
 
این اسلاید پاورپوینت نمایه فیلم شما است و می‌تواند برای معرفی بازیگران یا نمایش بازیگران اصلی مناسب باشد. بسیاری خطوط متنی در آن وجود دارد تا بتوانید نام بازیگران و توضیحات شخصیت‌هایشان را اضافه کنید.
 
اسلاید جوایز فیلم
 
این اسلاید پاورپوینت روش عالی‌ای برای نمایش تمام جوایز مورد علاقه فیلم شماست. این فضا برای سال و نام جایزه داده شده دارد. از آن برای ترویج یک اکران اول یا به عنوان یک راه برای افتخار انجازات فیلمتان استفاده کنید.
 
تخته پیشنهاد فیلم
 
این اسلایدهای تخته پیشنهاد فیلم به شما کمک می‌کنند تا سرمایه‌گذاران را برای پروژه فیلم بعدی‌تان جذب کنید. تخته‌ها شامل تصاویر موضوعی فیلم هستند و حتی می‌توانید تصاویر، نقل قول‌ها، و متن خودتان را اضافه کنید تا به تخته شخصی خود تبدیل شود.
 
اسلایدهای موضوعی فیلم برای حرفه‌ایان
 
افکار خود را به یک ارائه حرفه‌ای با یک قالب پاورپوینت موضوعی فیلم تبدیل کنید. طراحی شده برای تحلیلگران و ارتباط‌دهندگان بصری، طرفداران فیلم، و نقادان.
 
اسلایدهای پاورپوینت خلاقانه
 
این اسلایدهای پاورپوینت سینمایی مطمئناً ارائه بعدی شما را موفق خواهند کرد. آنها آسان برای ویرایش هستند و کاملاً مدرن، با یک سبک خوشایندی که هم با کسب و کار و هم با سرگرمی سازگار است.