جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر مدل شارپsharp mx m266n driver

دانلود درایور پرینتر مدل شارپsharp mx m266n driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند شارپ کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر شارپمی توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .


Sharp MX-M266N درایور یک نرم افزار است که برای اجرای و کنترل دستگاه Sharp MX-M266N مورد استفاده قرار می‌گیرد. این درایور به کامپیوتر اجازه می‌دهد با دستگاه MX-M266N ارتباط برقرار کند و وظایف پرینت، اسکن و کپی را بر روی دستگاه اجرا کند.

نصب درایور MX-M266N بسیار آسان است. شما می‌توانید درایور را از وب سایت شارپ دانلود کرده و سپس با دنبال کردن مراحل نصب، آن را برروی کامپیوتر خود نصب کنید. پس از نصب، کامپیوتر قادر خواهد بود با دستگاه MX-M266N ارتباط برقرار کند و دستوراتی را که از کامپیوتر صادر می‌کنید را اجرا کند.

بعضی از ویژگی‌های درایور MX-M266N عبارتند از: امکان چاپ چندین کپی، انتخاب نوع کاغذ و اندازه برگه، تنظیمات تصویر و کپی، تنظیمات شبکه و ارتباط بیسیم، و امکان اسکن مستقیم به ایمیل یا پوشه های شبکه.

بنابراین، درایور Sharp MX-M266N ابزاری قدرتمند است که شما را قادر می‌سازد از تمام قابلیت‌های دستگاه MX-M266N بهره ببرید و کنترل کامل بر دستگاه را داشته باشید.