جزئیات محصول

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Determinants of traffic safety enforcement behaviour among police officers: A narrative review

 

چکیده فارسی

اجرای ایمنی ترافیک (TSE)، که شامل پلیس قوانین راهنمایی و رانندگی است، جزء کلیدی سیستم های حمل و نقل ایمن است. TSE موثر به توانایی و تمایل متخصصان مجری قانون (یعنی افسران پلیس) برای مشارکت فعالانه در فعالیت های TSE بستگی دارد. این مقاله با انجام یک بررسی داستانی از ادبیات گذشته، (i) عوامل گزارش شده برای تأثیرگذاری بر تمایل متخصصان مجری قانون برای مشارکت در TSE، و (ii) توصیه‌های سیاستی برای بهبود TSE و در نتیجه ایمنی ترافیک را مستند می‌کند. بررسی ادبیات گسترده ارائه شده در این گزارش، چهار نوع عامل اصلی را شناسایی کرد که بر تمایل افسران برای مشارکت در TSE تأثیر می‌گذارد: (1) عوامل در سطح فردی (به عنوان مثال، ادراک افسران از TSE)، (2) عوامل موقعیتی (به عنوان مثال، ترافیک). ویژگی های جمعیت شناختی مجرمان)، (iii) عوامل در سطح سازمان (به عنوان مثال، سهمیه استناد ترافیک)، و (IV) عوامل در سطح جامعه (مانند نفوذ سیاسی). توصیه های سیاستی برای بهبود TSE تشخیص داد که شرایط اقتصادی یک کشور موانع قابل توجهی برای TSE موثر ایجاد می کند. نتایج این بررسی ادبیات، عواملی را که بر TSE تأثیر می‌گذارند خلاصه می‌کند و بینش‌هایی را ارائه می‌کند و می‌تواند توسط متخصصان ایمنی جاده، از جمله مهندسان حمل‌ونقل و متخصصان مجری قانون، برای بهبود تلاش‌ها و نتایج TSE استفاده شود.

 

Abstract

Traffic safety enforcement (TSE), which includes policing of traffic laws, is a key component of safe transport systems. Effective TSE depends on law enforcement professionals’ (i.e., police officers’) ability and willingness to proactively engage in TSE activities. By conducting a narrative review of past literature, this article documents (i) factors reported to influence law enforcement professionals’ willingness to engage in TSE, and (ii) policy recommendations to improve TSE and thus traffic safety. The extensive literature review presented in this report identified four main types of factors that influence officers’ willingness to engage in TSE: (i) individual-level factors (e.g., officers’ perceptions of TSE), (ii) situational factors (e.g., traffic offenders’ demographic characteristics), (iii) organization-level factors (e.g., traffic citation quotas), and (iv) community-level factors (e.g., political influence). Policy recommendations to improve TSE recognized that a country’s economic condition poses significant barriers to effective TSE. Results of this literature review summarize and provide insights into factors that influence TSE and can be used by road safety professionals, including transport engineers and law enforcement professionals, to improve TSE efforts and outcomes.