جزئیات محصول

 

جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامه‌ریزی حمل‌ونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامه‌ریزی حمل‌ونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.

 

عنوان انگلیسی

Born to Hit and Run? Rugged Individualism, justice quality and non-stopping after traffic collisions in the U.S.

 

چکیده فارسی

تأثیر اثربخشی قضایی بر جرایم خشونت‌آمیز پیش‌بینی‌شده به‌طور گسترده تأیید شده است، با این حال درباره تأثیر آن بر تصادفات Hit&Run (H&R)، که جرایم غیرارادی در مرحله اول («ضربه») هستند، در حالی که در مرحله دوم داوطلبانه می‌شوند، اطلاعات کمی وجود دارد. ”). این مقاله یک تخمین کمی از تأثیر اثربخشی قضایی بر حوادث H&R در ایالات متحده ارائه می‌کند، جایی که آنها هزینه اجتماعی-اقتصادی و عاطفی بالایی را ایجاد می‌کنند. ما از یک پایگاه داده ریز منطقه ای منحصر به فرد برای شهرستان های ایالات متحده برای سال های 2010-2018 و یک مدل متغیر ابزاری استفاده می کنیم که از نقش دورکیمی فردگرایی در شکل دادن به تکامل نهادها استفاده می کند. ما متوجه شدیم که اثربخشی قضایی بالاتر، ناشی از فردگرایی تاریخی و پایدار، یک اثر سیگنالی قابل توجهی دارد که قادر به بازدارندگی H&R است. نتایج توسط چندین بررسی استحکام، از جمله آزمایش اقدامات جایگزین برای اثربخشی قضایی برای محاسبه ابعاد ترکیبی آن پشتیبانی می‌شوند.

 

Abstract

Judicial effectiveness influence on premediated violent crimes is widely acknowledged, however little is known on its effect on Hit&Run (H&R) accidents, which are involuntary crimes in the first stage (the “Hit”) while becoming voluntary in the second stage (the “Run”). This paper provides a quantitative estimation of the effect of judicial effectiveness on H&R accidents in the U.S, where they generate high socioeconomic and emotional cost. We exploit a unique micro-regional database for U.S. counties for 2010–2018 and an instrumental variable model which draws on the Durkheimian role of individualism in shaping the evolution of institutions. We find that higher judicial effectiveness, induced by historical and persistent individualism, has a substantial signaling effect capable of deterring H&R. Results are supported by several robustness checks, including testing alternative measures for judicial effectiveness to account for its composite dimensions.