جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر زیراکس مدل   Xerox Phaser 3635MFP WIA

دانلود درایور پرینتر زیراکس مدل Xerox Phaser 3635MFP WIA

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

        سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند زیراکس کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر زیراکس میتوانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

پرینتر Xerox Phaser 3635MFP با پشتیبانی از واسط WIA (Windows Image Acquisition) امکان اسکن اسناد و تصاویر را از طریق رایانه‌هایی که از ویندوز استفاده می‌کنند، فراهم می‌کند. WIA یک رابط نرم‌افزاری است که اجازه ارتباط بین دستگاه‌های اسکنر و سیستم عامل ویندوز را فراهم می‌کند. این رابط به کاربر اجازه می‌دهد تا از طریق نرم‌افزارهای اسکنر موجود در ویندوز، به راحتی اسناد و تصاویر را اسکن و به صورت دیجیتالی ذخیره کند.
 
با استفاده از پشتیبانی از WIA در پرینتر Xerox Phaser 3635MFP، کاربران می‌توانند از ویژگی اسکنر دستگاه به صورت مستقیم از روی رایانه‌های خود استفاده کنند، بدون نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای خاص یا درایورهای اضافی. این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد که به راحتی اسناد خود را اسکن کرده و در نرم‌افزارهای مختلف مانند Microsoft Word، Adobe Acrobat و سایر برنامه‌های ویرایش متن یا تصویری استفاده کنند.
 
بنابراین، با استفاده از پشتیبانی از WIA در پرینتر Xerox Phaser 3635MFP، امکان اسکن و انتقال اسناد و تصاویر به رایانه‌های مختلف با سیستم عامل ویندوز به صورت ساده و موثر فراهم می‌شود، که این امر به بهبود کارایی و کاربری این دستگاه کمک می‌کند.