جزئیات محصول

دانلود پروژه پینگ پونگ با سی شارپ

دانلود پروژه پینگ پونگ با سی شارپ

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

    اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

در این پروژه به شما بازی  پینگ پنگ یا همان pongرا به زبان سی شارپ را قرار داده ایم در پایین شما می توانید توضیحات این بازی را مشاهده بفرمایید

در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09050394455 تماس حاصل فرمایید .

تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.


تنیس روی میز یا پینگ پنگ یک ورزش راکت است که دو یا چهار بازیکن با ضربه زدن به یک توپ کوچک با راکت های سبک و چوبی از یک طرف میز به طرف دیگر بازی می کنند. میز با یک تور در وسط تقسیم می شود. هدف بازی این است که توپ را به گونه ای ضربه بزنید که حریف نتواند آن را به سمت عقب برگرداند. اگر حریف نتواند توپ را به سمت عقب برگرداند، بازیکنی که ضربه آخر را زده است امتیاز می گیرد.

بازی در یک سری گیم انجام می شود. یک گیم زمانی به پایان می رسد که یک بازیکن 11 امتیاز کسب کند. اگر امتیازات برابر باشد، گیم تا زمانی ادامه می یابد که یک بازیکن با دو امتیاز از حریف خود پیش بیفتد. یک مسابقه زمانی به پایان می رسد که یک بازیکن دو گیم از سه گیم را ببرد.

تنیس روی میز یک ورزش سریع و هیجان انگیز است که می تواند توسط افراد در تمام سنین لذت برده شود. این یک ورزش عالی برای تمرین مهارت های حرکتی و هماهنگی است. تنیس روی میز همچنین یک ورزش عالی برای استراحت و آرامش است.

در اینجا چند ترفند برای بازی تنیس روی میز آورده شده است:

·         سعی کنید توپ را در مرکز راکت خود ضربه بزنید. این به شما کمک می کند تا کنترل بیشتری بر توپ داشته باشید.

·         از انواع مختلف ضربات استفاده کنید. ضربات مختلف به شما کمک می کند تا توپ را به نقاط مختلف میز ضربه بزنید و حریف خود را گیج کنید.

·         صبور باشید. تنیس روی میز یک ورزش استراتژیک است، بنابراین برای برنده شدن به زمان و صبر نیاز دارید.