جزئیات محصول

دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد

دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد

قیمت: 59,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این مطلب  به شما پروژه کاربردی  با جاوا را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه های کاربردی با جاوا   سایر  پروژه هایی که با جاوا طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه کاربردی پروژه  های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

عنوان پروژه: سیستم حقوق و دستمزد


پروژه سیستم حقوق و دستمزد با کد منبع یک پروژه جاوا است که می‌تواند به شما در محاسبه هزینه‌های روزانه یا هفتگی کمک کند. هدف این سیستم، خودکارسازی محاسبه هزینه‌های هر فرد است. این پروژه ساده با استفاده از زبان جاوا ساخته شده است. برنامه یک اپلیکیشن ساده با رابط کاربری گرافیکی است که می‌تواند به شما در بودجه‌بندی هزینه‌های روزانه کمک کند. این سیستم برای دسترسی به ویژگی‌های خود نیازی به اطلاعات ورود ندارد. سیستم از MySQL به عنوان ارائه‌دهنده پایگاه داده استفاده می‌کند تا تمام داده‌های مهم را ذخیره کنید. هنگام وارد کردن داده‌ها در فیلد کل مبلغ، سیستم به‌طور خودکار سایر هزینه‌ها و پرداخت‌های ممکن را محاسبه می‌کند. این سیستم ساده ساخته شده است تا از آن یاد بگیرید و به شما در تسلط بر مهارت‌های توسعه جاوا کمک کند.


ویژگی‌های پروژه سیستم حقوق و دستمزد در جاوا:

- سیستم از MySQL استفاده می‌کند تا داده‌های ثبت‌شده شما را ذخیره کند.

- هنگام وارد کردن در فیلد کل مبلغ، سیستم به‌طور خودکار سایر هزینه‌ها را محاسبه می‌کند.

- هنگام ثبت داده، کاربر باید نام معتبر کارمند را وارد کند.

- سیستم همچنین می‌تواند اضافه‌کاری را با وارد کردن ساعات مشخص در فیلد محاسبه کند.


نصب سیستم حقوق و دستمزد:

1. دانلود و نصب IDE جاوا، اینجا لینک است: "https://www.eclipse.org/downloads/packages/release/kepler/sr1/eclipse-ide-java-developers".

2. فایل زیپ را استخراج کنید.

3. phpMyAdmin را باز کنید.

4. یک پایگاه داده به نام "payroll" ایجاد کنید.

5. فایل "payroll.sql" را از داخل پوشه "db" وارد کنید.

6. روی "Go" کلیک کنید.

7. Eclipse یا هر IDE دیگری که می‌تواند فایل جاوا را اجرا کند، باز کنید.

8. پوشه استخراج شده را وارد کنید.


سیستم حقوق و دستمزد آماده دانلود است، فقط لطفاً روی دکمه دانلود زیر کلیک کنید. امیدوارم این سیستم به شما در یافتن آنچه که به دنبال آن هستید کمک کند. برای به‌روزرسانی‌ها و آموزش‌های بیشتر لطفاً به این سایت مراجعه کنید. از کدنویسی لذت ببرید!!


 

دنبال پروژه رایگان جاوا هستید؟ پروژه مرتبط: سیستم حقوق و دستمزد