جزئیات محصول

دانلود پروژه برنامه رزرو موبایل مبتنی بر اندروید با جاوا

دانلود پروژه برنامه رزرو موبایل مبتنی بر اندروید با جاوا

قیمت: 59,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

                           کاربران گرامی در این مطلب  به شما پروژه کاربردی  با جاوا را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه های کاربردی با جاوا   سایر  پروژه هایی که با جاوا طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه کاربردی پروژه  های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

این پایان‌نامه توسط دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای STI سوریگائو، به‌خصوص ITP، یک برنامه دوساله از این مدرسه معتبر، تهیه شده است. فایل MobileReservation.apk را در گوشی اندرویدی‌تان کپی و نصب کنید و آن را اجرا کنید. این برنامه شامل ویژگی‌های زیر است:
- ورود کاربر
- اطلاعات مهمان
- افزودن
- ویرایش
- جستجو
- حذف
- اطلاعات بنایت
- افزودن
- ویرایش
- جستجو
- حذف
- مانیتورینگ بنایت
- در دسترس بودن اتاق‌ها
- فیلتر بر اساس تاریخ رزرو شده توسط مهمان
- پرس‌وجوی بنایت
- جستجوی مهمان
- لغو رزرو
- رزرو
- جستجوی مهمان
- جستجوی اتاق
- رزرو
اطلاعات کاربر:
نام کاربری: admin
گذرواژه: admin
تمامی تقدیر و تشکر به خداوند متعال! تبریک به آن‌ها! :) فایل منبع را دانلود کرده و امتحان کنید! برای دریافت اطلاعات بیشتر، فقط با شماره یا ایمیل زیر تماس بگیرید. اگر می‌خواهید نرم‌افزار Basic4Andriod را با کتابخانه‌های کامل خریداری کنید، فقط یک پیام برای من بفرستید و اجازه دهید اطلاعات را بدانم. با احترام، مهندس لیندون آر. برموی، مدرس فنی و حرفه‌ای/توسعه‌دهنده سیستم/توسعه‌دهنده اندروید.