جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدل epson picturemate pm 520 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدل epson picturemate pm 520 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

درایور Epson PictureMate PM-520 در واقع نرم‌افزاری است که برای اتصال و مدیریت دستگاه پرینتر Epson PictureMate PM-520 با کامپیوتر شما استفاده می‌شود.

این درایور از طریق یک واسط کابل USB یا از طریق اتصال بی‌سیم Wi-Fi با دستگاه‌های کامپیوتری شما ارتباط برقرار می‌کند و به شما کنترل کامل بر روی امکانات و ویژگی‌های پرینتر Epson PictureMate PM-520 را می‌دهد.

پس از نصب، شما قادر به چاپ تصاویر با کیفیت بالا از روی کامپیوتر خود خواهید بود. همچنین، درایور Epson PictureMate PM-520 امکان استفاده از ویژگی‌های پیشرفته‌تری نظیر چاپ عکس‌های بدون حاشیه و اتصال به دستگاه‌های هوشمند را نیز به شما می‌دهد.

استفاده از درایور Epson PictureMate PM-520 مطمئن خواهد کرد که شما بهترین عملکرد از پرینتر Epson PictureMate PM-520 خود را داشته و لذت بیشتری از چاپ تصاویر خود ببرید