جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی مسابقه تایپ با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی مسابقه تایپ با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

بازی مسابقه تایپ یک بازی ساده است که در آن بازیکنان باید سعی کنند سریع‌ترین تایپ کنند. این بازی با استفاده از یک صفحه کلید و یک مجموعه متن بازی می‌شود. متن به صورت تصادفی روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و بازیکنان باید آن را تایپ کنند. بازیکنی که سریع‌ترین تایپ کند، برنده بازی است.

برای ساخت یک بازی مسابقه تایپ با جاوا اسکریپت، ابتدا باید یک تابع برای تولید متن تصادفی ایجاد کنید. این تابع می‌تواند از یک آرایه از کلمات یا عبارات استفاده کند و یک جمله تصادفی را تولید کند.

بعد، باید یک تابع برای کنترل ورودی کاربر ایجاد کنید. این تابع می‌تواند از یک رویداد keydown استفاده کند تا متن تایپ شده توسط کاربر را دریافت کند.

در نهایت، باید یک تابع برای محاسبه زمان تایپ هر بازیکن ایجاد کنید. این تابع می‌تواند از یک رویداد keydown برای شروع زمانسنج استفاده کند و از یک رویداد keyup برای متوقف کردن زمانسنج استفاده کند.

·         تعداد کلمات یا عبارات را در آرایه متن افزایش دهید.

·         زمان تایپ هر بازیکن را ذخیره کنید و یک جدول امتیازات ایجاد کنید.

·         امتیازاتی را برای تایپ سریع‌تر یا دقیق‌تر به بازیکنان بدهید.

·         موسیقی یا صدا به بازی اضافه کنید.

امیدوارم این توضیحات مفید باشد.