جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson tm t70ii dt driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson tm t70ii dt driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون  کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

این درایور یک نرم افزار است که برای اجرای چاپگر Epson TM-T70II-DT در سیستم عامل استفاده می شود. این چاپگر یک چاپگر حرارتی است که در برنامه های رستوران ها، فروشگاه ها و دیگر مکان های خدمات غذا و نوشیدنی استفاده می شود.

نصب این درایور به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از اتصال USB یا شبکه، دستگاه چاپ را به سیستم عامل متصل کند و فایل ها و محتوا را چاپ کند. این درایور علاوه بر آپشن های چاپ ساده، از قابلیت هایی مانند چاپ بارکد و قیمت همچنین پشتیبانی می کند.

برای نصب این درایور، ابتدا فایل دانلود شده را از سایت رسمی Epson دریافت کنید. سپس فایل را اجرا کرده و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. پس از نصب موفقیت آمیز، چاپگر TM-T70II-DT در لیست دستگاه ها در سیستم شما قابل مشاهده خواهد بود و آمادگی چاپ را خواهد داشت.