جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی دوز با جاوااسکریپت

دانلود پروژه بازی دوز با جاوااسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

تیک تاک تو یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوااسکریپت، CSS و HTML توسعه یافته است. این بازی یک بازی جالب و اعتیادآور است. برای بازی این بازی به دو بازیکن نیاز داریم. بازیکنان انسان در مقابل کامپیوتر هستند. همچنین، بازیکن باید بازی را به نوبت بازی کند و از یک استراتژی برای برنده شدن در بازی استفاده کند.

ساخت بازی

پروژه تیک تاک تو به سادگی در HTML، CSS و JavaScript است. در مورد ویژگی های این بازی، کاربر باید یک خط مستقیم افقی، عمودی یا قطری با مقدار خود ایجاد کند. کنترل بازی توسط کامپیوتر نیز بسیار ساده است. شما فقط باید از نشانگر برای کلیک روی جعبه ای که می خواهید مقدار را در آن قرار دهید استفاده کنید تا خط مستقیم ایجاد شود.

این یک بازی ساده است که از یک ربات ایجاد شده با استفاده از الگوریتم Minimax تشکیل شده است. با آن بازی کنید و اگر ممکن است سعی کنید آن را شکست دهید ;).

چیزهایی که برای بازی استفاده می شود:

·         HTML، JS، CSS.

·         الگوریتم Minimax.

·         صداها از soundbible.

این بازی شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای کارکرد بازی است.

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این بازی، نیازی به هیچ نوع سرور محلی ندارید، اما یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای بازی، ابتدا بازی را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. TicTacToe In JavaScript با کد منبع رایگان است و فقط برای مقاصد آموزشی استفاده می شود.

ترجمه متن به فارسی:

·         این پروژه "تیک تاک تو در جاوااسکریپت با کد منبع" نام دارد.

·         این یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوااسکریپت، CSS و HTML توسعه یافته است.

·         بازیکن باید یک خط مستقیم افقی، عمودی یا قطری با مقدار خود ایجاد کند.

·         کنترل بازی توسط کامپیوتر نیز بسیار ساده است.

·         این بازی شامل مقدار زیادی کد جاوااسکریپت برای کارکرد بازی است.

·         برای اجرای این بازی، به یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید.

·         برای بازی، ابتدا بازی را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید.

امیدوارم این مفید باشد! اگر سؤال دیگری دارید ، به من اطلاع دهید.