جزئیات محصول

دانلود پروژه  بازی سه‌بعدی – شوتر کابوسی با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی سه‌بعدی – شوتر کابوسی با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشدپروژه: بازی سه‌بعدی – شوتر کابوسی

 

این بازی با استفاده از Unity توسعه یافته است. در این پروژه از اجزا متعددی مانند اسکریپت‌ها، موسیقی، پیش‌ساخته‌ها، انیمیشن و غیره استفاده شده است. زبان برنامه‌نویسی برای توسعه این پروژه "C#" استفاده شده است. درباره گیم‌پلی، بازیکن باید دویده و دشمنان را شلیک کند، هر چه بیشتر دشمنان خود را بکشید، امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد. نشانگر سلامتی در پایین سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود. این بازی می‌تواند بر روی هر پلتفرمی اجرا شود، اما این پروژه به‌طور خاص برای رایانه‌های شخصی طراحی شده است و کنترل‌های بازی به شرح زیر است: [ کلیدهای جهت‌دهی بالا، چپ، پایین، راست برای حرکت بازیکن، کلید CTRL برای شلیک و حرکت موس جهت انتخاب جهت شلیک بازیکن ]. این پروژه بازی آسان برای عملکرد و فهم برای برنامه‌نویسان C# است.