جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی Slash Hero با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی Slash Hero با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

       کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی Slash Hero


– برای دانلود رایگان پروژه بازی Slash Hero (به پایین اسکرول کنید)


این پروژه بازی "Slash Hero" با استفاده از موتور بازی یونیتی ساخته شده است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه بازی C# است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، صدا، انیمیشن، پرِفَب‌ها و غیره است. این یک بازی تک‌نفره است که برای اندروید طراحی شده است. در مورد گیم‌پلی، دشمنان به صورت تصادفی ظاهر می‌شوند و کاربر باید قبل از تمام شدن جان خود، آن‌ها را بکشد تا امتیاز کسب کند. کنترل‌های PC: [کلید W برای پرش، ضربه به صفحه برای حمله و پرش]. این پروژه به راحتی قابل استفاده و درک توسط کاربران است.