جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی Side Jump با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی Side Jump با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی Side Jump (دوبعدی)

 

پروژه بازی "Side Jump" با استفاده از موتور بازی یونیتی توسعه یافته است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه بازی C# است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، انیمیشن، پرِفَب‌ها، تکسچرها و غیره است. این یک بازی دوبعدی است که برای رایانه‌های شخصی طراحی شده است. در مورد گیم‌پلی، Side Jump یک بازی آرکید دوبعدی اعتیادآور است که در آن بازیکن باید بپرد و از میله‌های قرمز و بلوک‌های آبی جاخالی بدهد. گرفتن یک میله آبی امتیاز بازیکن را افزایش می‌دهد، و کاربر باید هر دو توپ متحرک را کنترل کند. کنترل‌های PC: [حرکت نشانگر ماوس به سمت چپ یا راست توپ، و ضربه برای پرش]. این پروژه به راحتی قابل استفاده و درک توسط کاربران است.