جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی ضربه بی پایان چاقو با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی ضربه بی پایان چاقو با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی ضربه بی‌پایان چاقو در موتور Unity با کد منبع

درباره پروژه

پروژه بازی ضربه بی‌پایان چاقو با استفاده از موتور بازی Unity توسعه داده شده است. زبان استفاده شده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل فایل‌هایی نظیر اسکریپت‌های C#، پری‌فاب‌ها، تصاویر، صداها، و انیمیشن‌ها می‌باشد. بازی ضربه بی‌پایان چاقو یک بازی آرکید 2D است که به طور خاص برای کامپیوترها طراحی شده است. گرافیک بازی مناسب بوده و کنترل‌های آن برای کاربران بسیار ساده است.


درباره گیم‌پلی

در مورد گیم‌پلی، بازی ضربه بی‌پایان چاقو یکی از بازی‌هایی است که بسیار اعتیادآور است. این پروژه نسخه کلون شده بازی اصلی Knife Hit می‌باشد، با این تفاوت که هدف کمی متفاوت است. مانند بازی اصلی، که در آن بازیکن باید چاقو را به یک تخته بزند بدون اینکه به چاقوهای دیگر برخورد کند، در بازی ضربه بی‌پایان چاقو هم همینطور است. تفاوت آن این است که بازی به صورت بی‌پایان ادامه می‌یابد تا زمانی که بازیکن نتواند چاقوی دیگری را پرتاب کند. تعداد چاقوها نامحدود است که باید توسط بازیکن پرتاب شود بدون اینکه با یکدیگر تماس داشته باشند یا به یکدیگر برخورد کنند. این نسخه کلون شده شامل موانع مختلف و سختی‌هایی نظیر بازی اصلی Knife Hit نمی‌باشد و دارای گیم‌پلی و گرافیک خود است.


هدف اصلی این بازی امتیاز گرفتن به حداکثر مقدار ممکن است. کنترل بازی بسیار پیچیده نیست و همه چیز تحت کلید Spacebar است. در مورد محیط بازی، تصاویر مختلف اسپرایت، پری‌فاب‌ها وجود دارد که تصویر دقیقی از چاقو و پس‌زمینه آن را ارائه می‌دهد. در این برنامه بازی 2D، عناصر گرافیکی و قطعات صوتی استفاده شده‌اند.


برای اجرای این پروژه، باید نرم‌افزار Unity3D را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. بازی ضربه بی‌پایان چاقو در موتور Unity با کد منبع  قابل دانلود است.