جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی Extra One Out با جاوااسکریپت

دانلود پروژه بازی Extra One Out با جاوااسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه

پروژه: بازی Extra One Out در جاوا اسکریپت با کد منبع

لطفاً برای دانلود رایگان پروژه بازی Extra One Out در جاوا اسکریپت به پایین بروید.

بازی Extra One Out یک پروژه ساده است که با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت توسعه یافته است. این بازی یک پروژه بازی کوچک جالب و اعتیادآور است. کاربر باید مربع اضافی را که می تواند در هر نقطه از سمت چپ صفحه قرار داده شود ، پیدا کند. اگر کاربر یک حدس را از دست بدهد ، بازی تمام می شود. و باید بازی را از سطح 0 شروع کنید.

درباره بازی

این بازی Extra One Out به سادگی در HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. هدف اصلی بازی این است که مربع را پیدا کنید. بازیکن باید روی مربع اضافی کلیک کند تا بازی را ارتقا دهد. سطح با دشواری افزایش می یابد. اگر کاربر مربع اشتباه را نشان دهد ، بازی تمام می شود و بازیکن باید بازی را از صفر شروع کند. طراحی گیم پلی ساده است که کاربر آن را دشوار نمی یابد و می تواند پیمایش کند. کنترل های گیم پلی ساده است.

همچنین ، این پروژه شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای انجام اعتبار سنجی در بخش های خاصی از پروژه است.

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این پروژه به هیچ نوع سرور محلی نیاز ندارید ، فقط یک مرورگر. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox برای عملکرد بهتر استفاده کنید. برای اجرای پروژه ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. بازی Extra One Out در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود و استفاده فقط برای اهداف آموزشی است.

توضیحات:

·         این یک بازی Extra One Out تک نفره است.

·         هدف از بازی این است که مربع اضافی را پیدا کنید.

·         بازیکن باید روی مربع اضافی کلیک کند تا سطح بازی را ارتقا دهد.

·         سطح با دشواری افزایش می یابد.

·         اگر کاربر مربع اشتباه را نشان دهد ، بازی تمام می شود و بازیکن باید بازی را از صفر شروع کند.

·         این بازی با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته شده است.

·         می توانید این بازی را در هر مرورگر مدرنی اجرا کنید.

·         این بازی رایگان است و فقط برای اهداف آموزشی استفاده می شود.