جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce pro wf 4730 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson workforce pro wf 4730 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید .

درایور Epson WorkForce Pro WF-4730 یک نرم افزار است که برای اتصال و مدیریت پرینتر Epson WorkForce Pro WF-4730 استفاده می شود. این درایور به دستگاه کمک می کند تا به درستی با سیستم عامل کامپیوتر خود ارتباط برقرار کند و تمام قابلیت های پرینتر را به صورت کامل فعال کند.

با نصب درایور Epson WorkForce Pro WF-4730، کاربر می تواند نمونه های پرینتی را راحت تر، سریع تر و با کیفیت بهتری ایجاد کند. همچنین ، این درایور قابلیت هایی مانند تغییر تنظیمات چاپ و کپی، اسکن، ارسال فکس و انتخاب ورقه های چاپ را با دقت بیشتر ارائه می دهد.

همچنین، Epson نرم افزار و ابزارهایی همچون Epson Print and Scan و Epson Connect را ارائه می دهد که با همکاری با درایور Epson WorkForce Pro WF-4730، به کاربران امکان چاپ از طریق تلفن همراه یا ارسال فکس از راه دور را می دهد. این ابزارها ارتباط بین دستگاه پرینتر و دستگاه های هوشمند را فراهم می کنند و می توانید از طریق آنها از راه دور دستگاه خود را کنترل کنید.