جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson artisan 1430 driver

دانلود درایور پرینتر اپسون مدلepson artisan 1430 driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند اپسون کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر اپسون  می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید از سایت پرپروژه دانلود نمایید .

ماژول درایور Epson Artisan 1430 یک نرم افزار است که برای اتصال طابعه Epson Artisan 1430 به سیستم عامل کامپیوتر شما استفاده می شود. این درایور، وظایف مختلفی از جمله ارسال فایل ها به طابعه، تنظیمات چاپ، تعیین کیفیت چاپ و سایر وظایف مربوط به چاپ را بر عهده دارد.

با نصب این درایور، می توانید از تمامی امکانات و ویژگی هایی که این طابعه دارد استفاده کنید. از جمله اتصال به طریقه های مختلف مثل Wi-Fi و USB، استفاده از برنامه های چاپ Epson برای تنظیم کیفیت چاپ، تنظیمات رنگ و دیگر تنظیمات پیشرفته.

درایور Epson Artisan 1430 . برخی از سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط این درایور عبارتند از: Windows XP، Windows Vista، Windows 7، Windows 8 و Windows 10 برای سیستم های عامل و Mac OS X 10.5 یا بالاتر برای سیستم عامل Mac.