جزئیات محصول

  کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   django است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  django  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .






پروژه: سیستم پیش‌بینی بیماری و توصیه‌کننده متخصص (DPSR) با استفاده از Django و مدل‌های آموزش‌دیده با کد منبع


 

### درباره پروژه


سیستم DPSR یک برنامه وب مبتنی بر پیش‌بینی بیماری‌های عمومی است که از یادگیری ماشین با استفاده از داده‌های Kaggle استفاده می‌کند. هدف از این پروژه ارائه یک پلتفرم وب برای پیش‌بینی بیماری است. علاوه بر این، سیستم به کاربران متخصصان مربوط به بیماری پیش‌بینی شده را با توجه به تجربه بیشتر و هزینه کمتر پیشنهاد می‌دهد.


### درباره سیستم


پروژه DPSR در سال‌های آینده به‌طور گسترده‌ای مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا به‌زودی خدمات بهداشتی به‌صورت آنلاین ارائه خواهند شد. این سیستم شامل دو کاربر است: بیمار و پزشک. این کاربران از طریق سیستم احراز هویت می‌شوند و نقش‌های خاص خود را در سیستم دارند. DPSR به بیماران اجازه می‌دهد تا علائم خود را وارد کرده و سیستم بر اساس آن‌ها بیماری را پیش‌بینی می‌کند. همچنین، سیستم پزشکان را با توجه به بیماری پیش‌بینی شده پیشنهاد می‌دهد.


### ویژگی‌های اضافی


- امکان رزرو وقت ملاقات به‌صورت آنلاین

- امکان ارسال بازخورد توسط کاربران


### نیازمندی‌ها


- Python

- Django

- pip

- Postgresql


### نحوه اجرای پروژه


1. فایل `requirements.txt` در دایرکتوری پروژه موجود است. به جای اجرای دستور `pip install -r requirements.txt`، نصب پکیج‌ها به صورت تکی با دستور `pip install ` خطاهای کمتری ایجاد می‌کند.

2. سپس به فایل `settings.py` بروید و تغییرات لازم را در قسمت پایگاه داده ایجاد کنید؛ یعنی نام کاربری و رمز عبور Postgres خود را جایگزین کنید.

3. یک پایگاه داده به نام موجود در خط 80 از فایل `settings.py` ایجاد کنید.

4. دستور `python manage.py migrate` را اجرا کنید.

5. در نهایت، با دستور `python manage.py runserver` سرور را راه‌اندازی کنید.


 

با این مراحل، سیستم به درستی راه‌اندازی شده و قابلیت‌های آن در دسترس خواهد بود.