جزئیات محصول

  کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   django است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  django  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .






پروژه: اپلیکیشن وبلاگ فوق‌العاده ساخته شده با استفاده از فریمورک Django


اپلیکیشن وبلاگ فوق‌العاده با استفاده از Django یک اپلیکیشن ساده وبلاگ است که تمام ویژگی‌هایی که از یک اپلیکیشن وبلاگ انتظار دارید را دارد؛ از خبرنامه تا ویرایشگر متنی غنی، عملیات CRUD وبلاگ، ورود/ثبت‌نام کاربران و بسیاری ویژگی‌های دیگر!


درباره سیستم

این اپلیکیشن وبلاگ به طور کامل با فریمورک Django در بک‌اند و HTML و CSS در فرانت‌اند ساخته شده است. کاربران می‌توانند وارد سیستم شوند و وبلاگ‌های خود را اضافه کنند، ویرایش کنند یا حذف کنند. طراحی رابط کاربری آن تمیز و تعاملی است و ویژگی‌هایی مشابه با وبسایت‌های وبلاگ محبوب دارد.


این سیستم همچنین یک پنل مدیریت ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توان تمام کاربران و وبلاگ‌های ثبت‌شده را کنترل کرد. طراحی رابط کاربری آن مدرن و تمیز است و با استفاده از تکنولوژی جدید Bootstrap در فرانت‌اند پیاده‌سازی شده است.


چگونه پروژه را اجرا کنیم؟


برای اجرای این پروژه، باید Python را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. پس از دانلود پروژه، مراحل زیر را دنبال کنید:


مرحله 1: فایل را استخراج/باز کنید


مرحله 2: به داخل پوشه پروژه بروید، CMD را باز کنید و دستورات زیر را تایپ کنید تا فریمورک Django را نصب کرده و وب‌سرور را اجرا کنید:


```

pip install -r requirements.txt

python manage.py runserver

```


مرحله 3: در نهایت، مرورگر را باز کرده و به آدرس localhost:8000 بروید


برای پنل مدیریت Django:

نام کاربری: admin

رمز عبور: admin