جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی ضربه زدن به موش با جاوااسکریپت

دانلود پروژه بازی ضربه زدن به موش با جاوااسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی ضربه زدن به موش در جاوا اسکریپت با کد منبع

بازی ضربه زدن به موش یک پروژه بازی ساده است که با استفاده از جاوا اسکریپت ، CSS و HTML توسعه یافته است. این بازی محبوب اکنون در نسخه HTML در دسترس است. این بازی کامل از جاوا اسکریپت و کتابخانه های مربوطه آن استفاده می کند. مانند بازی اصلی ، در اینجا بازیکن باید برای کسب امتیاز ، تصویر ظاهر شده در مکان های مختلف را ضربه بزند.

درباره بازی

این پروژه بازی به سادگی در HTML ، CSS و JavaScript ایجاد شده است. کاربر باید برای کسب امتیاز روی تصویر ظاهر شده کلیک کند. کنترل بازی در PC نیز بسیار ساده است. فقط باید از cursor برای کلیک روی تصویر استفاده کنید. در منطقه بازی 12 مکان مستطیل شکل وجود دارد که تصویر به طور تصادفی از آن بیرون می آید. برای کسب امتیاز ، باید به محض ظاهر شدن موش (تصویر) آن را بزنید. هرچه واکنش سریعتر باشد ، امتیاز بالاتر خواهد بود.

این بازی شامل بسیاری از اعتبارسنجی های جاوا اسکریپت است. این بازی سرگرم کننده است.

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این پروژه ، نیازی به سرور محلی ندارید ، اما به یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این سیستم ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید. این بازی ضربه زدن به موش در جاوا اسکریپت با کد منبع رایگان برای دانلود است.

ترجمه:

لطفاً به پایین اسکرول کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا بازی ضربه زدن به موش در جاوا اسکریپت را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی ضربه زدن به موش یک بازی ساده است که با استفاده از جاوا اسکریپت ، CSS و HTML ایجاد شده است. در این بازی ، بازیکن باید برای کسب امتیاز ، تصویر ظاهر شده در مکان های مختلف را ضربه بزند.

این بازی به سادگی در HTML ، CSS و JavaScript ایجاد شده است. کاربر باید برای کسب امتیاز روی تصویر ظاهر شده کلیک کند. کنترل بازی در PC نیز بسیار ساده است. فقط باید از cursor برای کلیک روی تصویر استفاده کنید.

این بازی شامل بسیاری از اعتبارسنجی های جاوا اسکریپت است. این بازی سرگرم کننده است.

برای اجرای این پروژه ، نیازی به سرور محلی ندارید ، اما به یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای اجرای این سیستم ، ابتدا پروژه را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html باز کنید