جزئیات محصول

دانلود پروژه کاربردی سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان در VB.NET

دانلود پروژه کاربردی سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان در VB.NET

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   vb.net است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  vb.net  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .


پروژه: سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان در VB.NET با کد منبع

درباره پروژه
پروژه سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان با استفاده از VB.NET توسعه یافته است. این پروژه بر اساس مفهوم مدیریت ثبت موجودی دانش‌آموزان طراحی شده است. برای دسترسی به داشبورد، کاربر باید از طریق سیستم ورود به سیستم عبور کند. دو نوع حساب وجود دارد؛ حساب مدیر و حساب کارمند. پس از ورود به سیستم به عنوان کارمند، کاربر می‌تواند دانش‌آموزان، برگه‌های عذرخواهی و سایر موارد را مدیریت کند.

درباره سیستم
در مورد ویژگی‌های سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان، کاربر می‌تواند اطلاعات دانش‌آموزان را با وارد کردن جزئیاتی مانند شناسه دانش‌آموز، نام، جنسیت، دوره، سال، بخش، وضعیت مدنی، تاریخ تولد، قد، اطلاعات تماس و برخی از زمینه‌های آموزشی، خانوادگی و خانه مدیریت کند. کارمند همچنین می‌تواند برگه‌های عذرخواهی را با وارد کردن جزئیات آن، دفتر راهنمایی و مشاهده گزارش‌ها مدیریت کند.

درباره پنل مدیر
در پنل مدیر، مدیر کنترل کامل سیستم را دارد. مدیر می‌تواند اطلاعات دانش‌آموزان را با وارد کردن جزئیاتی مانند شناسه دانش‌آموز، نام، جنسیت، دوره، سال، بخش، وضعیت مدنی، تاریخ تولد، قد، اطلاعات تماس و برخی از زمینه‌های آموزشی، خانوادگی و خانه مدیریت کند. مدیر همچنین می‌تواند دوره‌ها را با وارد کردن کد دوره و توضیحات، برگه‌های عذرخواهی را با وارد کردن جزئیات آن، دفتر راهنمایی و گزارش‌ها را مدیریت کند. همچنین شامل مدیریت کاربران برای مدیریت آسان سیستم است.

پروژه سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان به کاربر کمک می‌کند تا به راحتی اطلاعات و گزارش‌های دانش‌آموزان را مدیریت کند. برای مدیریت داده‌ها از MySQL به عنوان پایگاه داده استفاده شده است. این پروژه به راحتی قابل استفاده و درک است. برای اجرای این پروژه باید Visual Studio IDE و XAMPP را روی رایانه خود نصب کرده باشید. سیستم ثبت موجودی فردی دانش‌آموزان در VB.NET به صورت رایگان با کد منبع در دسترس است. برای مشاهده دمو پروژه، ویدیو زیر را مشاهده کنید.

ویژگی‌ها:

- سیستم ورود به سیستم
- مدیریت دانش‌آموزان
- مدیریت دوره‌ها
- دفتر راهنمایی
- مشاهده گزارش‌ها
- سیستم مدیریت کاربران

چگونه اجرا کنیم؟
Apache و MySQL را در XAMPP راه‌اندازی کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

اتصال پایگاه داده (MySQL)

1. یک مرورگر را باز کنید و به URL “http://localhost/phpmyadmin/” بروید.
2. سپس روی برگه Databases کلیک کنید.
3. یک پایگاه داده به نام “dbstudentindividualinventory” ایجاد کنید و سپس روی برگه Import کلیک کنید.
4. روی گزینه Browse فایل کلیک کنید و فایل “dbstudentindividualinventory.sql” را که در پوشه “Database (MySQL)” قرار دارد، انتخاب کنید.
5. روی گزینه Go کلیک کنید.

پس از ایجاد پایگاه داده،

مرحله نهایی: فایل “StudentIndividualInventory.sln” را باز کنید.
نام کاربری و رمز عبوری که در فایل “READ ME FIRST.txt” داخل پوشه پروژه ارائه شده است را وارد کنید.

سایر الزامات برای اجرای پروژه:
- Connector/NET
- MySQL Connector/ODBC