جزئیات محصول

دانلود نمودار ER دیاگرام فروشگاه مبل

دانلود نمودار ER دیاگرام فروشگاه مبل

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

نمودار ER (Entity-Relationship) یک ابزار مفهومی است که در مدل‌سازی داده‌ها و روابط بین اجزاء مختلف سیستم‌ها و بانک‌های داده استفاده می‌شود. این نمودار به توصیف اجزاء اصلی سیستم (موجودیت‌ها) و روابط بین آنها کمک می‌کند. در پروژه ای که به آن اشاره کرده‌اید، که یک فروشگاه مبل می‌باشد، می‌توانید از نمودار ER استفاده کنید تا مدل داده‌های مرتبط با این فروشگاه را ایجاد کنید.

برای شروع، نیاز است تا موجودیت‌های اصلی مرتبط با فروشگاه مبل را تعریف کنید. موجودیت‌هایی که ممکن است در این پروژه وجود داشته باشند، می‌توانند عبارت باشند از:

مشتری (Customer): نمایانگر افرادی هستند که مبل‌ها را می‌خرند. می‌توانید اطلاعات مشتریان مثل نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل را در این موجودیت ذخیره کنید.

مبل (Furniture): نمایانگر محصولات موجود در فروشگاه مبل می‌باشد. می‌توانید اطلاعاتی مثل نام مبل، قیمت، موجودی و سایر ویژگی‌های مرتبط را در این موجودیت ذخیره کنید.

سفارش (Order): نمایانگر سفارشاتی است که مشتریان از فروشگاه ثبت می‌کنند. این موجودیت می‌تواند شامل اطلاعاتی مثل تاریخ سفارش، مشتری مرتبط، و مبل‌هایی که در سفارش وجود دارند، باشد.

پرداخت (Payment): نمایانگر اطلاعات مربوط به پرداخت‌های مشتریان است. این موجودیت ممکن است شامل مشخصات کارت اعتباری، تاریخ پرداخت، مبلغ و وضعیت پرداخت باشد.

سپس، باید روابط بین این موجودیت‌ها را تعریف کنید. به عنوان مثال:

هر سفارش به یک مشتری متصل است، بنابراین در نمودار ER باید یک رابطه بین موجودیت سفارش و مشتری تعریف کنید. این رابطه می‌تواند به عنوان "مشتری ایجاد کننده سفارش" نامگذاری شود.

هر سفارش شامل یک یا چند مبل است، بنابراین باید یک رابطه بین موجودیت سفارش و مبل تعریف کنید. این رابطه ممکن است به عنوان "مبل‌های موجود در سفارش" نامگذاری شود.

هر پرداخت به یک سفارش متصل است. بنابراین باید یک رابطه بین موجودیت پرداخت و سفارش تعریف کنید. این رابطه می‌تواند به عنوان "پرداخت برای سفارش" نامگذاری شود.

این توصیفات ابتدایی می‌توانند به شما کمک کنند تا نمودار ER ابتدایی برای پروژه فروشگاه مبل خود را ایجاد کنید. با استفاده از ابزارهای مدل‌سازی داده‌ای مانند نرم‌افزارهای مدل‌سازی داده ERD، می‌توانید این نمودار را ایجاد و بهبود ببخشید و روابط بیشتری را به آن اضافه کنید.