جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی مار(snake) با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی مار(snake) با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی مار در جاوااسکریپت با کد منبع

بازی مار یک بازی تک‌نفره است. این بازی یک بازی بسیار محبوب و جالب است. در اینجا، بازیکن باید جعبه به شکل مستطیلی سبز (که به عنوان مار نیز شناخته می‌شود) را در یک صفحه محدود کنترل کند. شما فقط باید هر کلید پیکان را فشار دهید تا مار را شروع به حرکت کنید، سپس این مارهای قرمز را بخورید تا مار خود را بزرگ‌تر کنید.

ساخت بازی

بازی مار به سادگی با استفاده از HTML و جاوااسکریپت توسعه یافته است. کنترل‌های این بازی نیز ساده هستند. شما فقط باید از کلیدهای پیکان صفحه کلید برای حرکت مار به سمت‌های مختلف استفاده کنید. بازی تا زمانی ادامه دارد که مار را از خود مار نجات دهید. تمامی عملکردهای بازی از طریق جاوااسکریپت تعیین شده است در حالی که HTML برای طراحی و سایر عملکردهای کوچک مورد استفاده قرار گرفته است.

چگونگی اجرای پروژه؟

برای اجرای این پروژه، ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. بازی همچنین از Explorer/Microsoft Edge پشتیبانی می‌کند. برای شروع بازی، می‌توانید روی فایل index.html کلیک کنید.