جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Photosmart C5388 Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP Photosmart C5388 Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP Photosmart C5388 یک پرینتر چندکاره است که توسط شرکت HP (Hewlett-Packard) تولید شده است. این دستگاه قابلیت چاپ، اسکن، و کپی را دارا می‌باشد و برای مصارف خانگی و کاربران کوچک تا متوسط مناسب است. برای اتصال این پرینتر به سیستم کامپیوتر خود و استفاده از تمامی ویژگی‌های آن، نیاز به نصب درایورهای مربوطه دارید.

درایور (Driver) یک نرم‌افزار است که به سیستم عامل و سخت‌افزار کمک می‌کند تا با هم ارتباط برقرار کنند و به درستی کار کنند. درایورهای HP Photosmart C5388 اطلاعات لازم برای تفاهم بین سیستم عامل کامپیوتر شما و این پرینتر را فراهم می‌کنند. بدون نصب و به‌روزرسانی این درایورها، امکان چاپ و اسکن از این دستگاه به درستی فراهم نخواهد بود.

پس از نصب، پرینتر به درستی به سیستم عامل شما شناخته می‌شود و شما می‌توانید از تمامی ویژگی‌های آن بهره‌برید. به طور معمول، سیستم عامل‌های مختلف مانند Windows و macOS نیاز به درایورهای مخصوص خود دارند.

پس از نصب درایورهای مربوطه، شما می‌توانید از قابلیت‌های چاپ با کیفیت بالا، اسکن تصاویر و اسناد، و کپی کردن از HP Photosmart C5388 به طریقی آسان و بهترین عملکرد ممکن استفاده کنید. این درایورها همچنین به به‌روزرسانی‌های متناسب با نسخه‌های جدید سیستم عامل کمک می‌کنند تا پرینتر به درستی کار کند و به عملکرد بهتری دست یابید.