جزئیات محصول

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP LaserJet Pro M402n Driver

دانلود درایور پرینتر اچ پیHP LaserJet Pro M402n Driver

قیمت: 25,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 سایت پر پروژه مرجع تخصصی دانلود انواع درایورهای پرینتر می باشد که به صورت ویژه در برند HP کلیه پرینترهارا قرار داده است پس برای دانلود درایور پرینتر  اچ پی می توانید از سایت پرپروژه استفاده نمایید . همچنین اگر نیاز به دانلود درایور برندهای دیگر داشتید نیز می توانید ار سایت پرپروژه دانلود نمایید . در ضمن اگر پرینتر شما برند دیگر hp می باشد وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید و مدل خود را دانلود نمایید .

HP LaserJet Pro M402n یک پرینتر لیزری سیاه و سفید است که توسط شرکت HP (Hewlett-Packard) تولید شده است. درایورها (یا همچنین نرم افزارهای پرینتر) به عنوان واسطه‌ای بین سیستم عامل کامپیوتر شما و پرینتر وظیفه دارند تا ارتباط میان آنها را برقرار کنند و به کاربران امکان چاپ از روی کامپیوتر را بدهند. به عبارت دیگر، درایورها پلی بین نرم افزار سیستم عامل و سخت افزار پرینتر می‌باشند.

در صورتی که می‌خواهید از پرینتر HP LaserJet Pro M402n استفاده کنید، باید درایورهای مربوط به آن را در کامپیوتر خود نصب کنید. این درایورها به کامپیوتر اطلاعات لازم برای تعامل با پرینتر را می‌دهند و تنظیمات مورد نیاز را فراهم می‌کنند تا بتوانید از ویژگی‌های پرینتر بهره‌بری کنید.