جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی شلیک با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی شلیک با جاوا اسکریپت

قیمت: 50,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

 

 

توضیح بازی :

پروژه: بازی شلیک در جاوااسکریپت با کد منبع

 

بازی شلیک با استفاده از HTML، CSS و جاوااسکریپت توسعه یافته است. درباره گیم‌پلی این بازی، این یک بازی ساده است که در آن بازیکن باید تمام توپ‌های قرمزی که به سمت حرکت هستند را شلیک کند. بازیکن باید با استفاده از کلیک راست، توپ‌ها را شلیک کند و امتیاز شلیک افزایش می‌یابد. این یک بازی اکشن ساده با هدف از بین بردن توپ‌های قرمز و کسب امتیاز دقت است. همچنین، بازیکن باید با جابجایی نشانگر ماوس، به سمت توپ‌های حرکتی هدف گیری کند. تمام توپ‌ها به سرعت حرکت می‌کنند، بنابراین این کمی سخت است که همه را در یک زمان شلیک کنید. شما باید توپ‌ها را شلیک کنید پیش از اینکه به شیء شلیکی شما برخورد کند.

 

درباره پروژه

در مورد کنترل‌های کامپیوتری این بازی، همه چیز ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید، فشردن کلیک راست و جابجایی نشانگر ماوس برای حرکات است. این یک بازی اکشن ۲بعدی ساده است که در جاوااسکریپت ایجاد شده است. سرعت گیم‌پلی ممکن است کمی سریع باشد. این پروژه از جاوااسکریپت برای تمام عملکردهای بازی استفاده می‌کند در حالی‌که برای طراحی و چیدمان، از HTML و CSS استفاده می‌شود. برای توسعه این بازی ۲بعدی، تصاویر مختلفی استفاده شده است.

 

چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این پروژه، به شما توصیه می‌شود از مرورگرهای مدرن مانند گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس استفاده کنید. این بازی همچنین از اکسپلورر / مایکروسافت اج پشتیبانی می‌کند. بازی شلیک در جاوااسکریپت پروژه با کد منبع رایگان برای دانلود می‌باشد و تنها برای مقاصد آموزشی استفاده شود. برای دموی پروژه، ویدئو را در زیر مشاهده کنید: