جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی گرفتن میوه با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی گرفتن میوه با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

   کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد




پروژه: بازی گرفتن میوه در جاوااسکریپت به همراه کد منبع

بازی گرفتن میوه یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوااسکریپت، CSS، و HTML canvas توسعه یافته است. این بازی یک بازی جذاب است. بازیکن باید میوه‌هایی که از بالا به سمت پایین می‌افتند را در سبد جمع کند. شما باید سبد را با استفاده از دکمه‌های پیکان چپ و راست به سمت راست و چپ صفحه حرکت دهید تا از تمامی میوه‌ها که می‌توانید بگیرید. میوه‌ها به طور مداوم از بالا به پایین فرو می‌ریزند. و پس از اشتباه در گرفتن 10 میوه، بازی پایان می‌یابد.


ساخت بازی


این پروژه بازی به سادگی با استفاده از HTML canvas، CSS، و جاوااسکریپت توسعه یافته است. درباره ویژگی‌های این بازی، کاربر باید میوه‌هایی که از بالا به پایین فرو می‌ریزند را در سبد جمع کند. میوه‌ها به طور مداوم از بالا به پایین فرو می‌ریزند. انواع مختلفی از میوه به شما امتیازات مختلف می‌دهند. ترتیب امتیاز‌دهی به این شکل است (از بالاترین امتیاز به پایین‌ترین): هندوانه -> آناناس -> پرتقال -> سیب -> موز. امتیاز همچنین به سرعتی که میوه از بالا به پایین فرو می‌ریزد بستگی دارد. هرچه سریعتر فرو بیاید، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. بازی نگه داری از امتیاز کل شما، تعداد میوه‌هایی که اشتباه گرفته‌اید و تعداد میوه‌هایی که گرفته‌اید را دارد. پس از اشتباه در گرفتن 10 تکه میوه، بازی پایان می‌یابد. شما می‌توانید با فشردن دکمه ENTER در صفحه پایان بازی، بازی را دوباره شروع کنید. بازی همچنین امتیاز بالا را نشان می‌دهد که در صفحه پایان بازی به‌روزرسانی می‌شود اگر موفق به تغییر آن شوید.


این بازی همچنین از موسیقی و چندین افکت صوتی استفاده می‌کند. این بازی شامل بسیاری از کد جاوااسکریپت برای عملکرد بازی است.


چگونه پروژه را اجرا کنیم؟

برای اجرای این بازی، شما نیازی به داشتن هیچگونه سرور محلی ندارید بلکه تنها یک مرورگر. ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای بازی کردن بازی، فقط پروژه را با کلیک بر روی فایل FruitCatcher.html در مرورگر خود باز کنید.


موفقیت باشد. بازی گرفتن میوه در جاوااسکریپت به همراه کد منبع:


- برای دانلود بازی گرفتن میوه در جاوااسکریپت به صورت رایگان به پایین صفحه بروید.


بازی گرفتن میوه یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوااسکریپت، CSS و HTML canvas توسعه یافته است. این بازی یک بازی جذاب است. بازیکن باید میوه‌هایی که از بالا به پایین می‌افتند را در سبد جمع کند. برای این کار باید سبد را با استفاده از دکمه‌های پیکان چپ و راست به سمت راست و چپ صفحه حرکت دهید و تلاش کنید تا از تمامی میوه‌ها که می‌توانید بگیرید.


ساخت بازی:


این پروژه بازی به سادگی با استفاده از HTML canvas، CSS و جاوااسکریپت توسعه یافته است. ویژگی‌های اصلی این بازی شامل جمع‌آوری میوه‌هایی که از بالا به پایین می‌افتند در سبد است. میوه‌ها به طور مداوم از بالا به پایین می‌افتند. انواع مختلفی از میوه با امتیازات متفاوتی به شما امتیاز می‌دهند. امتیازات به صورت زیر است (از بالاترین امتیاز به پایین‌ترین): هندوانه، آناناس، پرتقال، سیب، موز. امتیاز همچنین به سرعتی که میوه از بالا به پایین می‌افتد بستگی دارد. هرچه سریعتر میوه فرو بیاید، امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید. بازی نگه‌داری از امتیاز کل شما، تعداد میوه‌هایی که اشتباه گرفته‌اید و تعداد میوه‌هایی که گرفته‌اید را دارد. پس از اشتباه در گرفتن 10 تکه میوه، بازی پایان می‌یابد. شما می‌توانید با فشردن دکمه ENTER در صفحه پایان بازی، بازی را دوباره شروع کنید. همچنین بازی امتیاز بالا را نشان می‌دهد که در صفحه پایان بازی به‌روزرسانی می‌شود اگر موفق به تغییر آن شوید.


همچنین این بازی از موسیقی و چندین افکت صوتی استفاده می‌کند. این بازی شامل بسیاری از کد جاوااسکریپت برای عملکرد بازی است.


چگونه پروژه را اجرا کنیم؟


 

برای اجرای این بازی، شما نیازی به داشتن هیچگونه سرور محلی ندارید بلکه تنها یک مرورگر. ما به شما توصیه می‌کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای بازی کردن بازی، فقط پروژه را با کلیک بر روی فایل FruitCatcher.html در مرورگر خود باز کنید.