جزئیات محصول

دانلود قالب پاورپوینت معرفی هتل

دانلود قالب پاورپوینت معرفی هتل

قیمت: 40,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در نظر داشته باشید که کیه محتوای  قالب پاورپوینت طراحی شده  قابل تغییر است و محتویان داخل آن به صورت دمو قرار داده شده است و شما می توانید به محتویات دلخواه خود تغییر دهید . اگر میخواهید با این قالب یک فایل پاورپوینت اختصاصی درست کنید میتوانید انجام این کار را به ما بسپارید در ضمن می توانید از بخش دانلود قالب پاورپوینت طرح های دیگری را نیز انتخاب کنید


تصاویر قالب :


























توضیحات :
اسلاید موقعیت هتل لوکس
فقط ارائه آدرس کافی نیست؛ شما باید به مردم نشان دهید که هتل شما بهترین موقعیت در شهر را دارد. از این اسلاید پاورپوینت برای ارائه عکس‌ها و نقشه خیابانی استفاده کنید تا میهمانان پتانسیلی بتوانند احساس محیط اطراف هتل را به دست آورند. فراموش نکنید که نقاط برتر منطقه خود را برجسته کنید.
 
اسلاید اتاق‌های هتل لوکس
آیا کسی برای اقامت یک شب یا مکانی برای جلسه یا رویداد تجاری نیاز دارد؟ در قالب پاورپوینت هتل لوکس، می‌توانید فضاهای داخلی و خارجی را لیست کنید. از اسلاید خلاقانه برای نمایش فضاهای جلسات، اتاق‌های لانژ، اتاق‌های کنفرانس، رستوران و بار و غیره استفاده کنید.
 
بررسی‌های تجاری هتل لوکس
نقدها و توصیه‌های مشتریان به میهمانان پتانسیلی درباره تجربه لوکسی که در انتظار آنها در هتل شیک شماست، می‌گویند. از بهترین مشتریان خود برای بررسی آنچه که بیشتر از همه در مورد کسب و کار شما دوست دارند، بپرسید و مطمئن شوید که اقامت آنها به مراتب از سطح ۵ ستاره است.
 
ارائه اختصاصی با رنگهای سبز و طلا
 
ترکیب رنگی تاریک سبز با طراحی طلا به این قالب پاورپوینت هتل لوکس یک ظاهر شیک و کلاسیک می‌دهد.
 
جذب میهمانان جدید با عکس‌های کسب و کار هتل شما
 
شما اسلایدهایی با طرح‌های تصویری خلاق برای نمایش بهترین عکس‌های کسب و کار هتل خود خواهید یافت. حتماً برای هر محصول و خدمتی که ارائه می‌دهید، یک تصویر اضافه کنید.
 
آیکون‌های امکانات هتل درج شده
 
از آیکون‌های امکانات هتل برای سازماندهی اطلاعات کسب و کار، برجسته کردن نکات کلیدی و ایجاد یک اسلاید متذکر برای مشتریان پتانسیلی خود استفاده کنید.