جهت ترجمه مقاله زیر و یا انجام کامل مقالات تخصصی مشابه در رشته برنامهریزی حملونقل با شماره 09124196528 تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید از بخش مقالات علمی عمران، سایر مقالات مربوط به این رشته را مشاهده و دانلود کنید. همچنین، به صورت تخصصی قادر خواهید بود از بخش مقالات علمی مهندسی برنامهریزی حملونقل مقالات مشابه را مشاهده و دانلود فرمایید.
عنوان انگلیسی
Estimating time-saving benefits and mode shifts from improvements of sustainable transport modes in Cambridge, UK
چکیده فارسی
این مقاله اثرات جایگزینهای حملونقل پایدار را به خودروها برای شهرهای کوچک، از نظر تغییر حالت و مزایای صرفهجویی در زمان مقایسه میکند. این مقاله یک مدل تعامل کاربری-حمل و نقل جدید با یک شبکه چندوجهی جزئیات را توسعه میدهد، که میتواند به سرعت راهاندازی شود و برای شهرهای کوچک و حومههای کم تراکم آنها استفاده شود. در حالی که بسیاری از مدلهای موجود برای شهرهای کوچک تمایل دارند بر ترافیک خودرو تمرکز کنند و حالتهای غیرخودرویی را به عنوان یک نمایش جانبی در نظر بگیرند، این مدل همه حالتها را به صورت یکسان آزمایش میکند. ما از این مدل در یک منطقه مورد مطالعه استفاده میکنیم که شامل شهر کمبریج و اطراف آن، یک منطقه کم تراکم با رشد سریع است. سه گروه از جایگزین های حمل و نقل پایدار تحت بحث عمومی مورد آزمایش قرار می گیرند، از جمله متروی خودمختار کمبریج، اتوبوس های پاسخگو و بهبود زیرساخت دوچرخه سواری و پیاده روی. ما متوجه شدیم که در منطقه مورد مطالعه، بهبود زیرساختهای پیادهروی و دوچرخهسواری برای جابهجایی مودال از خودرو و کسب بیشترین مزایای صرفهجویی در زمان مؤثرترین است، زیرا سهم حالت رفتوآمد با خودرو را از 56 درصد به 49 درصد برای حومه شهر کاهش میدهد. کمبریج به نظر می رسد اتوبوس های پاسخگو به تقاضا دومین گزینه موثر در کاهش سفرهای ماشینی باشند. مترو، برخلاف انتظارات موجود، کمترین دستاورد را خواهد داشت.
Abstract
This paper compares the impacts of sustainable transport alternatives to cars for small cities, in terms of mode shifts and time-saving benefits. This paper develops a new land use-transport interaction model with a detail multi-modal network, which can be quickly set up and used for small cities and their low-density exurbs. Whilst many existing models for small cities tend to focus on car traffic, treating non-car modes as a side-show, this model tests all modes on an equal footing. We use this model in a case study area that includes the city of Cambridge and its environs, a fast-growing low-density area. Three groups of sustainable transport alternatives under public discussion are tested, including Cambridge Autonomous Metro, demand responsive buses, and improving cycling and walking infrastructure. We find that in the case study area improving walking and cycling infrastructure is by far the most effective for modal shift from the car and accruing the highest time-saving benefits, as it reduces car commuting mode share from 56% to 49% for the suburbs of Cambridge. Demand responsive buses appear to be the second most effective option in reducing car trips. Metros, contrary to existing expectations, would achieve the least.
| صفحه قابل مشاهده:
دانلود مقاله برآورد مزایای صرفه جویی در زمان و تغییر حالت از بهبود حالت های حمل و نقل پایدار در کمبریج، انگلستان میباشد