جزئیات محصول

دانلود بازی خانه سازی (Tetris)  با سی شارپ

دانلود بازی خانه سازی (Tetris) با سی شارپ

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

 

اگر نیاز به  دانلود پروژه بازی با سی شارپ(c#)   یا هر زبان برنامه نویسی دیگری داشتید سایت پر پروژه این امکان را برای شما فراهم کرده تا هر بازی ای که میخواهید را بتوانید بدست آورید و حتی آموزش ببینید که چگونه بازی را تغییر یا طراحی کنید .

در این پروژه به شما بازی  Tetris  یا همان خانه سازی را به زبان سی شارپ را قرار داده ایم در پایین شما می توانید توضیحات این بازی را مشاهده بفرمایید

در صورتی که بخواهید این پروژه را شخصی سازی کنید فقط کافی است با تیم پشتیبانی پرپروژه به شماره تماس 09050394455 تماس حاصل فرمایید .

تیم پر پروژه توانایی این دارد که این بازی را به صورت حضوری و یا به صورت ویدیویی به شما کامل آموزش دهد.



Tetris
یک بازی ویدئویی است که در سال 1984 توسط الکسی پاژیتین، یک برنامه نویس روسی ساخته شد. این بازی در یک صفحه 4 در 10 مربع بازی می شود و هدف از بازی این است که با قرار دادن بلوک های سقوط کننده در صفحه، ردیف های کاملی از بلوک ها ایجاد کنید.

بازی با یک بلوک در صفحه شروع می شود. بازیکن سپس می تواند بلوک را به سمت چپ یا راست حرکت دهد و آن را بچرخان دهد تا در مکان مناسب قرار گیرد. وقتی یک ردیف کامل از بلوک ها ایجاد می شود، آن ردیف ناپدید می شود و بلوک های بالای آن به سمت پایین حرکت می کنند. اگر چهار ردیف کامل از بلوک ها به طور همزمان ناپدید شوند، بازیکن امتیازی کسب می کند.

بازی زمانی به پایان می رسد که بازیکن نتواند بلوک جدیدی را در صفحه قرار دهد. اگر صفحه از بلوک ها پر شود، بازیکن می بازد.

Tetris یک بازی اعتیادآور و سرگرم کننده است که می تواند توسط افراد در تمام سنین لذت برده شود. این یک بازی عالی برای تمرین مهارت های حل مسئله و استراتژی است. Tetris همچنین می تواند یک بازی عالی برای آشنایی با کودکان با مفاهیم ریاضی باشد.

در اینجا چند ترفند برای بازی Tetris آورده شده است:

·         سعی کنید بلوک ها را به گونه ای قرار دهید که ردیف های کاملی از بلوک ها ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا امتیاز بیشتری کسب کنید و از پر شدن صفحه جلوگیری کنید.

·         از حرکات چرخشی بلوک ها استفاده کنید تا بتوانید بلوک ها را در مکان های سخت قرار دهید.

·         صبور باشید. Tetris یک بازی استراتژیک است، بنابراین برای برنده شدن به زمان و صبر نیاز دارید.