جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی ساده  2 بعدی با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی ساده 2 بعدی با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشدپروژه: بازی دوبعدی


برای دانلود رایگان آن (پایین صفحه را بررسی کنید)


این پروژه کامل بازی ساخته شده با استفاده از Unity است. در این پروژه از اجزا متعددی از جمله تصاویر، اسکریپت‌ها، پیش‌ساخته‌ها استفاده شده است. زبان برنامه‌نویسی "C#" برای توسعه این بازی استفاده شده است. این یک بازی ساده دوبعدی است که به‌طور خاص برای مبتدیان یونیتی طراحی شده است. درباره گیم‌پلی، کاربر فقط باید با استفاده از کلیدهای جهت‌دهی چپ و راست گلوله‌ها را از پیشانی خود دور کند. در اینجا بازیکن به‌صورت خودکار گلوله را شلیک می‌کند زیرا این برای کاربران اندروید طراحی شده است. برای حرکت دشمن از انیمیشن ساده استفاده شده است و این بازی روی هر پلتفرمی مانند رایانه شخصی، تبلت‌ها، دستگاه‌های اندرویدی قابل اجرا است. این برنامه بازی کمی آسان برای عملکرد است و توسط دانشجویان و توسعه‌دهندگان زبان C# و همچنین دیگران قابل فهم است.