جزئیات محصول

دانلود پروژه بازی دفاع از برج با یونیتی Unity

دانلود پروژه بازی دفاع از برج با یونیتی Unity

قیمت: 60,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با  یونیتی را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با یونیتی  سایر  بازی هایی که با یونیتی  طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی دفاع از برج در موتور یونیتی با کد منبع

درباره پروژه

پروژه بازی دفاع از برج با استفاده از موتور بازی یونیتی توسعه یافته است. زبان مورد استفاده برای توسعه این پروژه "C#" است. فایل پروژه شامل دارایی‌هایی مانند اسکریپت‌های C#، پرفاب‌ها، تصاویر، انیمیشن‌ها و موارد دیگر است. بازی دفاع از برج یک بازی استراتژیک سه‌بعدی طراحی شده به‌ویژه برای رایانه‌های شخصی است. گرافیک گیم‌پلی به اندازه کافی خوب است و کنترل‌ها برای کاربران بسیار ساده است.


درباره گیم‌پلی

در مورد گیم‌پلی، هدف اصلی این بازی این است که با قرار دادن ساختمان‌های دفاعی مانند توپ آتشین و سایرها در مسیر حمله دشمن، از منطقه خود دفاع کنید. در این بازی، بازیکن باید جلوی حمله دشمن به برج خود را بگیرد. مقداری پول در طول بازی به بازیکن داده می‌شود و او باید آن را برای خرید سلاح‌ها و قرار دادن آن‌ها سرمایه‌گذاری کند. تمام سلاح‌های قرار داده شده به‌طور خودکار حمله می‌کنند هر زمان که دشمن از مسیر عبور کند. پول با از بین بردن دشمن افزایش می‌یابد و بازیکن می‌تواند اقلام سلاح‌های قدرتمند‌تر و گران‌تری را خریداری کند تا از حمله دشمن به برج خود دفاع کند. موقعیت ساختمان‌های دفاعی و انتخاب استراتژیک بازیکن نکته‌ی اساسی است که هر بازیکنی باید برای برنده شدن حفظ کند.


کنترل بازیکن با استفاده از کلیدهای A، W، S، D و موس. درباره محیط بازی، تصاویر مختلف، مدل‌های سه‌بعدی و انیمیشن‌ها قرار داده شده‌اند که تصویر دقیقی از برج و مناطق زمینی را ارائه می‌دهد. در این برنامه کامپیوتری سه‌بعدی، عناصر گرافیکی و قطعات صوتی استفاده شده‌اند. این بازی جذاب باید با استراتژی خوب و حفظ جایگاه‌های دفاعی توسط بازیکن انجام شود.


برای اجرای این پروژه، باید Unity3d را بر روی رایانه خود نصب کرده باشید. پروژه بازی دفاع از برج در موتور یونیتی با کد منبع قابل دانلود است.