جزئیات محصول

دانلود پروژه کاربردی  بازی پیکامون با استفاده از django

دانلود پروژه کاربردی بازی پیکامون با استفاده از django

قیمت: 48,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربر گرامی پروژه ای که مشاهده می کنید یکی از پروژه های کاربردی به زبان   django است  در صورتی که این پروژه با خواسته شما کمی متفاوت است می توانید با شماره 09050394455 تماس حاصل فرموده و پروژه خود را سفارش دهید ، حتی می توانید از بخش دانلود پروژه با  django  پروژه های دیگر را مشاهده نمایید .






پروژه: بازی پیکامون با استفاده از HTML5 و JavaScript


 

درباره پروژه

بازی پیکامون با استفاده از HTML5، CSS و JavaScript توسعه داده شده است. در مورد گیم‌پلی، این یک بازی آرکید است که از کلیدهای جهت‌دار برای کنترل شخصیت استفاده می‌کند. هدف اصلی این بازی پیکامون این است که از روی سطوح مختلف شامل زمین‌های نوع علفی، آبی و آتش‌فشان عبور کنید. در اینجا، بازیکن باید مسیر را بدون برخورد با آتش‌ها و موانع عبور کرده و در نهایت پوکه‌بال‌ها را جمع‌آوری کند.


درباره گیم‌پلی

در مورد محیط بازی، گرافیک‌ها بسیار ساده و با تصاویر با کیفیت بالا هستند. برای توسعه این پروژه بازی، از تصاویر، صداها و اسکریپت‌های مختلف استفاده شده است. JavaScript برای ایجاد خروجی نهایی استفاده می‌شود. تمام عملکردهای بازی از طریق JavaScript تنظیم شده است، در حالی که HTML و CSS برای طراحی و سایر عملکردهای جزئی تنظیم شده‌اند.


 

برای اجرای این پروژه، توصیه می‌شود از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome یا Mozilla Firefox استفاده کنید. بازی در مرورگرهای Explorer/Microsoft Edge پشتیبانی نمی‌شود. پروژه بازی پیکامون با استفاده از HTML5 و JavaScript همراه با کد منبع