جزئیات محصول

دانلود  پروژه بازی Lucky Divisor با جاوا اسکریپت

دانلود پروژه بازی Lucky Divisor با جاوا اسکریپت

قیمت: 80,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

 

کاربران گرامی در این پروژه به شما پروژه بازی با جاوا اسکریپت را قرارداده ایم شما عزیزان می توانید از بخش دانلود پروژه بازی با جاوااسکریپت سایر  بازی هایی که با جاوا اسکریپت طراحی شده اند را مشاهده و دانلود کنید.

در صورتی که نیاز به آموزش حضوری و یا غیر حضوری این پروژه داشتید میتوانید با ما در ارتباط باشید تا این پروژه را به شما آموزش دهیم حتی میتوانید در صورت دلخواه پروژه را به خواسته شما شخصی سازی کنیم لازم به ذکر است که تیم پروژه در صفحه دانلود پروژه بازی بازی های مختلفی را به زبان های مختلف برنامه نویسی قرار داده است .شماره تماس با پرپروژه 09050394455 می باشد

پروژه: بازی Lucky Divisor در جاوا اسکریپت با کد منبع

بازی Lucky Divisor یک پروژه ساده است که با استفاده از جاوا اسکریپت، CSS و HTML canvas توسعه یافته است. این بازی یک بازی جالب است. بازیکن باید اعداد اول (به شکل مکعب) را که نیاز دارد جمع کند. شما باید مکعب بازیکن را از چپ به راست حرکت دهید تا مکعب های عدد اول (pn) مورد نیاز خود را بگیرید. مکعب های pn به طور پیوسته از بالا می افتند. بازی زمانی تمام می شود که زمان تمام شود یا حتی زمانی که تمام ستاره های زندگی خود را از دست بدهید.

ساخت بازی

این پروژه بازی به سادگی در HTML canvas، CSS و جاوا اسکریپت است. در مورد ویژگی های این بازی، کاربر باید اعداد اول (به شکل مکعب) را که نیاز دارد جمع کند. مکعب های pn (عدد اول) به طور پیوسته از بالا می افتند. برای پیشرفت در بازی، باید مکعب های pn با اعداد جمع کنید که با عوامل اصلی عدد نوشته شده روی مکعب شما مطابقت داشته باشند.

کنترل های بازی در این بازی به شرح زیر است:

·         کلید LEFT ARROW برای حرکت دادن مکعب بازیکن به چپ.

·         کلید RIGHT ARROW برای حرکت دادن مکعب بازیکن به راست.

·         کلید SPACE BAR برای مکث و از سرگیری بازی. شما می توانید بازی را با فشار دادن NEW GAME در صفحه Game Over دوباره شروع کنید. این بازی شامل مقدار زیادی جاوا اسکریپت برای عملکرد بازی است.

نحوه اجرای پروژه؟

برای اجرای این بازی، به یک مرورگر نیاز دارید. ما به شما توصیه می کنیم از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome و Mozilla Firefox استفاده کنید. برای بازی، ابتدا بازی را در مرورگر خود با کلیک بر روی فایل index.html که در پوشه src قرار دارد باز کنید.

بازی Lucky Divisor در جاوا اسکریپت فقط برای مقاصد آموزشی استفاده کنید.