جزئیات محصول

دانلود نمودار ER دیاگرام فروشگاه لوازم پزشکی

دانلود نمودار ER دیاگرام فروشگاه لوازم پزشکی

قیمت: 30,000 تومان

خرید فایل


مشاهده پیشنمایش

پیشنمایش برای محصولاتی که نیاز به نمایش دمو دارند می باشد

  کاربران گرامی در این فایل به شما نمودار ER  دیاگرام  را طراحی کرده کردیم  که شما عزیزان به راحتی میتوانید دانلود نمودار ER دیاگرام هر کاری را که بخواهید انجام دهید  در صورتی که نیاز به پروژه های دیگر در زمینه er  دیاگرام  دارید میتوانید درخواست طراحی پروژه اختصاصی را به ما دهید . کاربران گرامی در صورت نیاز ما میتوانیم به شما آموزش دهیم که چگونه خودتان  پروژه های er دیاگرام  را طراحی کنید فقط کافی است با شماره 09050394455 تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید .

در زیر به توضیحات مختصری در مورد پروژه پرداخته ایم

نمودار ER (Entity-Relationship) یک ابزار مدل‌سازی است که برای توصیف ساختار داده‌ها و ارتباطات میان اجزای مختلف یک سیستم یا پایگاه داده استفاده می‌شود. در اینجا، شما به دنبال ایجاد یک نمودار ER برای یک فروشگاه لوازم پزشکی هستید. در ادامه، یک توضیح جدید برای این پروژه ارائه خواهم داد:

انواع انتیتی‌ها:

محصولات: این انتیت شامل اطلاعاتی مانند نام محصول، قیمت، موجودی و کد محصول می‌شود.

مشتریان: در اینجا مشتریانی که از فروشگاه لوازم پزشکی خرید می‌کنند، ثبت می‌شوند. اطلاعات شامل نام، آدرس، شماره تلفن و ایمیل مشتریان می‌باشد.

پرسنل: این انتیت مشخصات پرسنل فروشگاه را شامل می‌شود. این اطلاعات ممکن است شامل نام، شماره پرسنلی، سمت و شماره تماس باشد.

فاکتور خرید: این انتیت برای ثبت فاکتورهای خرید مشتریان از فروشگاه لوازم پزشکی استفاده می‌شود. این فاکتورها شامل اطلاعاتی مانند شماره فاکتور، تاریخ خرید و مجموع مبلغ فاکتور هستند.

ارتباطات:

محصولات به مشتریان: مشتریان می‌توانند یک یا چند محصول را خریداری کنند. بنابراین، بین مشتریان و محصولات یک رابطه "خریداری می‌کند" وجود دارد که نمایانگر خرید مشتریان از محصولات است.

مشتریان به فاکتورهای خرید: هر مشتری ممکن است یک یا چند فاکتور خرید داشته باشد. این رابطه نمایانگر ارتباط بین مشتریان و فاکتورهای خرید آنهاست.

پرسنل به فاکتورهای خرید: پرسنل فروشگاه ممکن است فاکتورهای خرید مشتریان را ثبت کنند. بین پرسنل و فاکتورهای خرید یک رابطه "ثبت می‌کند" وجود دارد.

ویژگی‌ها:

هر انتیت باید دارای ویژگی‌های مشخصی باشد. به عنوان مثال، انتیت "محصولات" می‌تواند ویژگی‌هایی مانند "نام محصول"، "قیمت"، "موجودی" و "کد محصول" داشته باشد.

ارتباطات نیز می‌توانند ویژگی‌هایی داشته باشند. به عنوان مثال، در ارتباط "خریداری می‌کند" می‌توانید ویژگی‌هایی مانند "تاریخ خرید" و "تعداد" را برای نمایش جزئیات خرید از محصولات اضافه کنید.